Hallo ik heb een readon 9600 pro en elke keer als ik een spel ga spelen maakt niet uit welke loopt de computer gewoon vast de ene keer na 2 minuten en de andere keer pas na een kwatier of half uur. Ik kan dus niks zo. Kan dat aan mijn videokaart liggen of aan iets heel anders?? Heb windows er pas geleden opnieuw op gezet. daarvoor had ik er geen last van.
Misschien te weinig koeling 
Geef ook eens even de specs van je PC, want dat zou wel handig zijn.
Geef ook eens even de specs van je PC, want dat zou wel handig zijn.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Misschien dat je hiervoor andere drivers er op had staan?
Is een wilde gok
Is een wilde gok
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Wordt de kaart / heatsink heet? Welke drivers ? Welk OS?
Het is trouwens een RADEON
Het is trouwens een RADEON
Kater? Eerst water, de rest komt later
heb een amd athlon xp 2600 draait op 2800, 2x 256mb 333mhz geheugen, msi kt3v moederbord, en dus een ati readon 9600 pro.
de driver van de videokaart heb ik er net af gegooit en xp installeerde hem dus weer gelijk toen ik hem opstarte heb de nieuwste driver er op staan ATi Catalyst 4.4 en bij 4.3 deed hij het ook al. kan ik Omega Catalyst 2.5.36a ook installeren of is dat niet voor mijn videokaart?
de driver van de videokaart heb ik er net af gegooit en xp installeerde hem dus weer gelijk toen ik hem opstarte heb de nieuwste driver er op staan ATi Catalyst 4.4 en bij 4.3 deed hij het ook al. kan ik Omega Catalyst 2.5.36a ook installeren of is dat niet voor mijn videokaart?
Heb je ook eerst de oude drivers verwijderd? Ik heb toevallig dezelfde kaart en ik ben heel tevreden met Omega versie 2.5.30. Maar dus wel eerst oude drivers verwijderen en als XP daarna drivers wil installeren de zaak cancellen.Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 15:47:
heb een amd athlon xp 2600 draait op 2800, 2x 256mb 333mhz geheugen, msi kt3v moederbord, en dus een ati readon 9600 pro.
En het is dus een RADEON geen Readon
Kater? Eerst water, de rest komt later
oja foutje geen readon maar radeon
ja dan moet ik ze dus gewoon weer verwijderen en dan de omega drivers maar is proberen. zal dat nu wel even doen bedankt vast.
ja dan moet ik ze dus gewoon weer verwijderen en dan de omega drivers maar is proberen. zal dat nu wel even doen bedankt vast.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 15:53 ]
Verwijderd
Wat het ook nog kan zijn is dat je bij het verwisselen je geheugen hebt geschadigd. Dat geeft altijd leuke onvoorpselbare crashes, zeker bij intensieve applicaties als Games...
offtopic:
Je kan je berichten editten met

Je kan je berichten editten met
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
hij is er laatst wel uit geweest ja en heb ook wel is last van een geheugendump. hmm das dan wel shit als dat zo is
maar nou wil ik dus wel die omega driver installeren maar als ik dus de ati driver verwijder en windows start weer installeerd hij de ati driver weer wie weet hoe ik dat automatisch installeren van een driver uit kan zetten?
maar nou wil ik dus wel die omega driver installeren maar als ik dus de ati driver verwijder en windows start weer installeerd hij de ati driver weer wie weet hoe ik dat automatisch installeren van een driver uit kan zetten?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 16:14 ]
bernardfalkena, gebruik ajb de
-knop ipv steeds meerdere berichten zo kort na elkaar te plaatsen.
Verder kunnen we op deze manier heel erg weinig met dit topic. Je geeft niet aan wat je zelf al geprobeerd hebt en wat de specs zvan je pc zijn bijvoorbeeld.
Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * even goed door, ga zelf aan de slat en open indien nodig een nieuw topic, maar dan wel volgens die regels
Verder kunnen we op deze manier heel erg weinig met dit topic. Je geeft niet aan wat je zelf al geprobeerd hebt en wat de specs zvan je pc zijn bijvoorbeeld.
Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * even goed door, ga zelf aan de slat en open indien nodig een nieuw topic, maar dan wel volgens die regels
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()