Toon posts:

Radeon 9600 pro

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een readon 9600 pro en elke keer als ik een spel ga spelen maakt niet uit welke loopt de computer gewoon vast de ene keer na 2 minuten en de andere keer pas na een kwatier of half uur. Ik kan dus niks zo. Kan dat aan mijn videokaart liggen of aan iets heel anders?? Heb windows er pas geleden opnieuw op gezet. daarvoor had ik er geen last van.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Misschien te weinig koeling :?

Geef ook eens even de specs van je PC, want dat zou wel handig zijn. :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02-2025

TheNameless

Jazzballet is vet!

Misschien dat je hiervoor andere drivers er op had staan?
Is een wilde gok :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-08 08:21

Haan

dotnetter

Wordt de kaart / heatsink heet? Welke drivers ? Welk OS?

Het is trouwens een RADEON ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
heb een amd athlon xp 2600 draait op 2800, 2x 256mb 333mhz geheugen, msi kt3v moederbord, en dus een ati readon 9600 pro.
de driver van de videokaart heb ik er net af gegooit en xp installeerde hem dus weer gelijk toen ik hem opstarte heb de nieuwste driver er op staan ATi Catalyst 4.4 en bij 4.3 deed hij het ook al. kan ik Omega Catalyst 2.5.36a ook installeren of is dat niet voor mijn videokaart?

Verwijderd

Topicstarter
ik zou niet weten hoe heet hij word maar denk dat dat wel mee valt heb hem ook niet overgeklokt dus. hij is helemaal orgineel.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-08 08:21

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 15:47:
heb een amd athlon xp 2600 draait op 2800, 2x 256mb 333mhz geheugen, msi kt3v moederbord, en dus een ati readon 9600 pro.
de driver van de videokaart heb ik er net af gegooit en xp installeerde hem dus weer gelijk toen ik hem opstarte heb de nieuwste driver er op staan ATi Catalyst 4.4 en bij 4.3 deed hij het ook al. kan ik Omega Catalyst 2.5.36a ook installeren of is dat niet voor mijn videokaart?
Heb je ook eerst de oude drivers verwijderd? Ik heb toevallig dezelfde kaart en ik ben heel tevreden met Omega versie 2.5.30. Maar dus wel eerst oude drivers verwijderen en als XP daarna drivers wil installeren de zaak cancellen.

En het is dus een RADEON geen Readon |:(

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
oja foutje geen readon maar radeon

ja dan moet ik ze dus gewoon weer verwijderen en dan de omega drivers maar is proberen. zal dat nu wel even doen bedankt vast.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 15:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
als ik de driver verwijder en opnieuw opstart installeerd hij hem gewoon automatisch en kan ik dan niet stop zetten. wie weet hoe ik dat kan stoppen??
of kan ik de omega driver er wel zo overheen doen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 16:05 ]

Verwijderd

Wat het ook nog kan zijn is dat je bij het verwisselen je geheugen hebt geschadigd. Dat geeft altijd leuke onvoorpselbare crashes, zeker bij intensieve applicaties als Games...

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

offtopic:
Je kan je berichten editten met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
hij is er laatst wel uit geweest ja en heb ook wel is last van een geheugendump. hmm das dan wel shit als dat zo is

maar nou wil ik dus wel die omega driver installeren maar als ik dus de ati driver verwijder en windows start weer installeerd hij de ati driver weer wie weet hoe ik dat automatisch installeren van een driver uit kan zetten?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 16:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb nu de omega driver er op staan maar hij doet dus nog het zelfde dus ligt denk ik niet aan de videokaart. zou het dan toch aan het geheugen liggen?

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 16:57 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
bernardfalkena, gebruik ajb de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop ipv steeds meerdere berichten zo kort na elkaar te plaatsen.

Verder kunnen we op deze manier heel erg weinig met dit topic. Je geeft niet aan wat je zelf al geprobeerd hebt en wat de specs zvan je pc zijn bijvoorbeeld.

Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * even goed door, ga zelf aan de slat en open indien nodig een nieuw topic, maar dan wel volgens die regels :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.