I reject your reality and substitute my own!
Waar woon je?? Das namelijk heel erg belang rijk...
Alleen de stad hoor... anders sluit ik je zo af...
heerenveenintermusic schreef op 15 april 2004 @ 15:38:
Waar woon je?? Das namelijk heel erg belang rijk...
Volgens mij doet UPC dat altijd...
Dan laten ze tot 6(?) weken nadat de oude bewoner is vertrokken signaal op de kabel staan.
De nieuwe bewoner kan dan in alle rust vast zijn dingen regelen en UPC contacten.
Wij hadden iig ook kabel-tv toen we een aantal weken terug naar Heerenveen verhuisd waren.
Ik zou dus niet te snel juichen, het signaal vervalt vanzelf.
Dan laten ze tot 6(?) weken nadat de oude bewoner is vertrokken signaal op de kabel staan.
De nieuwe bewoner kan dan in alle rust vast zijn dingen regelen en UPC contacten.
Wij hadden iig ook kabel-tv toen we een aantal weken terug naar Heerenveen verhuisd waren.
[ Voor 3% gewijzigd door GaMbiNo op 15-04-2004 15:40 ]
Je krijgt toch als je verhuisd standaard een aansluiting... dat is makkelijker voor UPC, hoeven ze niet precies alles bij te houden enzo, en de meeste mensen kiezen toch wel voor een aansluiting, die hebben immers geen schotel... :-)
t's nieuwbouw!GaMbiNo schreef op 15 april 2004 @ 15:40:
Volgens mij doet UPC dat altijd...
Heb ikzelf ook gehad, zo'n anderhalf jaar. Tot er een monteur kwam om bij mij internet over de kabel aan te komen sluiten (wat overigens niet kon en hem dus niet gelukt is), toen kreeg ik de maand hierop volgend een rekening voor kabel-tv (dus niet voor de maanden hiervoor, al met al toch anderhalf jaar gratis gekeken). Gewoon lekker kijken, je merkt vanzelf wel wanneer ze met een rekening komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Hollanda op 15-04-2004 15:43 ]
Uhmmm....naja misschien ook in het kader van de bewoner meld zichzelf vanzelf aan.
Over een aantal weken zal het wel weg zijn gok ik...
Dat maakt toch niet uit? Dat zal bij iedereen dan wel zo zijn, of je nu een oud of nieuw huis hebt
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ja in m'n oude huis heb ik ook zo'n jaar gratis gekeken nog nog 3 brieven over en weer.. over wel of niet aansluiten!!! alleen ik vraag me dan af is dit standaard...dus kan ik verwachten dat ik hier ook weer +- een jaar gratis kan kijken !!!Hollandia schreef op 15 april 2004 @ 15:41:
Heb ikzelf ook gehad, zo'n anderhalf jaar. Tot er een monteur kwam om bij mij internet over de kabel aan te komen sluiten (wat overigens niet kon en hem dus niet gelukt is), toen kreeg ik de maand hierop volgend een rekening voor kabel-tv (dus niet voor de maanden hiervoor, al met al toch anderhalf jaar gratis gekeken). Gewoon lekker kijken, je merkt vanzelf wel wanneer ze met een rekening komen.
Ik schroef toch m'n schotel aan de wand...maar tv boven...en disc,nick,nat,belgie1&2 zijn kanalen die je zoizo extra hebt bij upc
alleen belgië 1 & 2. de rest wat je noemt zit ook op de schotel (tenzij je er niet voor betaald)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ja idd...ik heb gewoon het standaard pakketje van 15 euro per/jaar (tenzij ik er binnenkort weer es een f#n kaartje in kan drukken !!! )-ScuL- schreef op 15 april 2004 @ 15:49:
alleen belgië 1 & 2. de rest wat je noemt zit ook op de schotel (tenzij je er niet voor betaald)
Wees er maar zeker van dat dat iig niet in Heerenveen is en eigenlijk nergens, behalve als het een collective aansluiting is.Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 16:02:
Soms zit de kabel televisie al in de huur prijs.
UPC houdt regelmatig controles, echter zijn er (van zelfsprekend) heel veel klanten dus duurt dit misschien wel een half jaar.
Tot nu toe heb ik ook nog niet meegemaakt dat je moet betalen nadat je 'gratis' hebt gekeken want je bent tot nu toe nog niet als klant geregistreerd. Meestal sluiten ze het dan direct af en als je dan belt moet je wel klant worden.
Pagina: 1