alt-tab probleem met Radeon (9200SE)

Pagina: 1
Acties:

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-02 11:49
heeft iemand enig idee waar dit aan liggen kan? ik heb namelijk ook al sinds ik deze kaart heb (asus 9200SE), en met alle drivers sinds de catalyst 3.9.. gewoon dat zodra je alt-tabt vanuit een spel naar windows, of een spel opstart vanuit windows, je scherm op zwart springt wat alleen maar weer "wakker" wordt als je je monitor eruittrekt en er dan weer insteekt..(of nog meer rond gaat tabben tot ie t per ongeluk weer eens wil doen.. maar dat vind ik niet zo bijster efficient)
heb voor de rest gewoon een normaal systeem.. en t doet t bij elk spel wat ik heb.. is vrij irritant

alvast bedankt

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Verwijderd

Ik begrijp hieruit dat je beeldscherm het met een andere videokaart wel goed heeft gedaan? :?

Verwijderd

het lijkt er op dat het probleem voorkomt als de resolutie veranderd. dit komt ook vaker voor bij oude tft's.

mischien kan je je beeldschermin stellingen veranderen (lagere resolutie/ minder hertz ect.)
en kijk of er ook drivers zijn voor je monitor.

en kijk je power-beheer eens door.

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-02 11:49
ummm..
1) tis een analoge monitor..
2) hij deed t idd voorheen (op gf2mx-200) nooit
3) beeld staat op 1024 (15") in spellen en windows gelijk
4) refreshrate staat op zijn hoogst (een verbazelingwekkende 60Hz :P)
powerbeheer staat op na een uur in slaapstand.. maar hij doet t ook al na 1 minuut in t spel als ik gewoon ff naar windows terughop (zijn niet noodzakelijkerwijs zware spellen ofzo)

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years