Kazaa installeren lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• wessy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:29
Hoi,

Ik heb vandaag kmd.exe van kazaa.com gedownload. Ik wil gaan installeren maar zodra er staat "conecting to p2p network" gaat de balk van download-progress niet verder. Ik wacht nu ongeveer al de hele middag en hij doet het niet? hebben jullie dat ook? wat kan ik er aan doen?

jo,

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

En wat had je ongeveer allemaal zelf geprobeerd?

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 14:17

koli-man

Bartender!!!!

wessy schreef op 15 april 2004 @ 15:27:
Hoi,

Ik heb vandaag kmd.exe van kazaa.com gedownload. Ik wil gaan installeren maar zodra er staat "conecting to p2p network" gaat de balk van download-progress niet verder. Ik wacht nu ongeveer al de hele middag en hij doet het niet? hebben jullie dat ook? wat kan ik er aan doen?

jo,
Je firewall blokt misschien van alles kijk dat direct maar na, hij krijgt geen verbinding met het p2p netwerk

[ Voor 7% gewijzigd door koli-man op 15-04-2004 15:39 ]

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
anders start je de installatiefile even opnieuw, check je internet connection, of gebruik kazaa lite (als je die nog ergens kan vinden)

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-08 23:10
Zelf een zoektocht beginnen had je iig kazaalite LINK opgeleverd. Werkt die ook niet dan zien we je graag weer terug. Of wil je echt de gewone Kazaa installeren?
Ik denk dat je posthistory duidelijk maakt waarom je zelf niet hebt gezocht.
Spider's tip hieronder zal je vast ook helpen.

[ Voor 33% gewijzigd door Gody op 15-04-2004 15:49 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

wessy, ga zelf even na welke hard- en software er tussen jou en het netwerk zit. Maak een lijstje van deze punten en probeer de verschillende items 1-voor-1 uit te schakelen / anders te configureren. Denk bijvoorbeeld aan softwarematige firewalls, routers, hardwarematige firewalls, proxies ed. Ik hoop dat het je aan de hand daarvan zelf lukt om dit probleem te verhelpen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• wessy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:29
OK, bedankt voor jullie tips. Het is alleen jammer dat ik er toch niet uit kom. Ik probeer gewoon nog ff door :)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Beste Wessy,

met "ik kom er niet uit" komen wij er ook niet uit. Post anders even een hijack this(?) log met alle processen die er opstarten. Vogelen wij wel uit of er een een firewall is. Zit je overigens nog in een netwerk?
Pagina: 1