Ik ben momenteel bezig met het maken van een RIA applicatie (nee, nog niet met Flex) in Flash MX (2004) alleen nu heb ik een Beginnelings vraag. Ik wil graag een geanimeerde preloader maken bijv. dat je een kleine foto hebt die steeds duidelijker zichtbaar wordt (brightness ofzoiets) afhankelijk van de hoever het laden van de movie is. Iemand enig idee hoe je zoiets doet?
Ik krijg het wel voor elkaar alleen het duurt altijd enige tijd voordat hij begint. Hij moet namelijk het PNG plaatje (daat maar 13K is) laden, alleen je zou denken dat die dit in no-time geladen heeft en vervolgens met de animatie begint. Maar nee hoor. Iemand enig idee hoe je zulk soort preloaders maakt?
Voor de duidelijkheid
: ik wil graag weten hoe je zonder progress bars e.d. toch een mooi preloader maakt, bijv. met een foto dat meteen vanaf frame 1-2 zichtbaar is. Geen code requests qua de "brightness"-opmerking.
p.s. Ik wilde zojuist het plaatje uploaden alleen lukt niet vanaf hier, wie gooit er nou poort 21 dicht
Ik krijg het wel voor elkaar alleen het duurt altijd enige tijd voordat hij begint. Hij moet namelijk het PNG plaatje (daat maar 13K is) laden, alleen je zou denken dat die dit in no-time geladen heeft en vervolgens met de animatie begint. Maar nee hoor. Iemand enig idee hoe je zulk soort preloaders maakt?
Voor de duidelijkheid
p.s. Ik wilde zojuist het plaatje uploaden alleen lukt niet vanaf hier, wie gooit er nou poort 21 dicht
[ Voor 21% gewijzigd door alienfruit op 15-04-2004 14:52 ]