Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Error message vreemd

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Ik kreeg net een PM met een linkje erin. Klik domweg op het linkje en er opent zich een nieuw scherm waar ik weer die PM krijg te zien. Logisch uiteraard :). Ik klik op gelezen en krijg het topic te zien. Daarna kies is ik in het eerste scherm ook voor gelezen, omdat ik naar de index wel. Ik heb dus 2 keer een scherm open staan en 2 keer kies ik voor gelezen voor 1 PM (wie volgt me nog :P ?).

Bij de 2de keer wanneer ik op gelezen klik (heb dit net al gedaan in het andere scherm):
Dit bericht is niet je eigen bericht. Je hebt geen rechten om de berichten van andere gebruikers te bekijken.
(interne identificatie: user::mark_pushmessage::not_allowed)
Deze error klopt niet, want het is wel mijn bericht :P. Zou dus een error moeten zijn als: "Je hebt al akkoord gekozen voor deze PM" en dan je meteen wordt doorgestuurd naar de index ofzo :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik heb in 1.9.3 die checks idd wat duidelijker gemaakt, hopelijk stroken de vertalingen zo ook wat beter :)

Ook kan je af 1.9.3 alle links volgens die in een pushmessage staan.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
chem schreef op 15 april 2004 @ 14:14:
Ik heb in 1.9.3 die checks idd wat duidelijker gemaakt, hopelijk stroken de vertalingen zo ook wat beter :)
Dat is mooi :).
Ook kan je af 1.9.3 alle links volgens die in een pushmessage staan.
Dat is helemaal geweldig \o/

Dit topic is gesloten.