[XP] Na blauw scherm, geen internet meer*

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 08:36
Afgelopen dinsdag wou ik mijn computer afsluiten. Tijdens het afsluiten kreeg ik een blauw scherm. Ik heb niet naar de foutmelding gekeken.
vandaag starte ik mijn computer op.ik wou gaan internetten, maar geen verbinding mogelijk, ook niet met mijn router(linksys wag54g). de router doet het ,want wireless kan ik wel internetten. ik kan op de computer zelfs niet de router benaderen of pingen. Hij krijgt wel een ipadres van de router. Als ik de router vanaf mijn laptop benader zie ik de ipadres staan van de computer. Ik heb de router meerdere malen gereset, maar zonder succes.
In apparaatbeheer ook geen gele uitroepteken of rode kruis. In ipconfig /all krijg je wel de juiste gegevens. Panda antivirus en adware konden ook niks vinden.
ik ben een beetje radeloos aan het worden. Formaten gaat niet lukken(te veel dingen op de c: schijf) :'(

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> WOS

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05 11:23

ralpje

Deugpopje

Wat is je OS?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• cgok
Sorry vergeten bij te vermelden. Het is XP prof.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Titel edit zodat het OS in je topic titel staat - verder zullen we toch echt meer informatie nodig hebben :)

Bijvoorbeeld - geef je ipconfig informatie eens? Kan je wel je DHCP adress vernieuwen? Heb je iets van een firewall draaien? Heb je de utility zoals die in de Windows Operated Systems FAQ staat ('winsockxpfix') al eens gedraaid? :)

• cgok
ik heb van alles geprobeerd, niks lukte. ik heb toch maar geformateerd en nu doet hij het weer.
thx

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah - open dan gewoon geen topic als je toch van plan bent binnnen een paar uur te formatteren :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.