Ik snap er niets meer van, ik krijg mijn TV-out maar niet aan de praat. In het ATI Control Panel heb je bij 'Weergaves' 4 opties om tussen beeldschermen te schakelen. Bij mij blijft de optie 'TV' greyed out, met het volgende pictogram:

Wat ik ook probeer, ik kan de optie niet selecteren. Ik heb het volgende geprobeerd:
-Zowel composiet als s-video kabel geprobeerd.
-Kabels eens aangesloten met zowel televisie als PC helemaal uit.
-Resolutie eens op 800x600 gezet, met 16-bit kleuren en 60Hz refreshrate.
-Andere drivers geinstalleerd. Eerst ATI Catalyst 4.3, daarna 4.4.
Volgens mij zijn mijn instellingen ook gewoon goed. Ik stel mijn televisie in op het juiste kanaal, s-video of composiet, maar beeld blijft uit. Geforceerde weergave werkt ook niet. Ik kan weliswaar de TV optie selecteren, maar beeld blijft uit. Wat gesleutel aan de geforceerde weergave instellingen verhelpt het probleem ook niet.
Misschien nog handig: zie signature (Systeem 1) voor een volledig overzicht van gebruikte hardware. Wie kan mij helpen?

Wat ik ook probeer, ik kan de optie niet selecteren. Ik heb het volgende geprobeerd:
-Zowel composiet als s-video kabel geprobeerd.
-Kabels eens aangesloten met zowel televisie als PC helemaal uit.
-Resolutie eens op 800x600 gezet, met 16-bit kleuren en 60Hz refreshrate.
-Andere drivers geinstalleerd. Eerst ATI Catalyst 4.3, daarna 4.4.
Volgens mij zijn mijn instellingen ook gewoon goed. Ik stel mijn televisie in op het juiste kanaal, s-video of composiet, maar beeld blijft uit. Geforceerde weergave werkt ook niet. Ik kan weliswaar de TV optie selecteren, maar beeld blijft uit. Wat gesleutel aan de geforceerde weergave instellingen verhelpt het probleem ook niet.
Misschien nog handig: zie signature (Systeem 1) voor een volledig overzicht van gebruikte hardware. Wie kan mij helpen?