Zo van het weekend lekker druk mee geweest
Hier wat plaatjes:

Voor meer plaatjes check chucky2731.homestead.com/files/index.html

Voor meer plaatjes check chucky2731.homestead.com/files/index.html

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
Die neonlamp heb ik bij de Makro vandaan. Jou idee klinkt ook wel coolOp maandag 18 december 2000 15:21 schreef TnT83 het volgende:
Wel cool wat je er mee gedaan hebt. Alleen, waarom heb je de trays van de CD-Rom's niet meegespoten?
En waar heb je die neon-lamp vandaan? Verkopen ze in Nederland/België ook ergens lampen van bij PCMods? ik ben op zoek naar een rode neon lamp die op geluid reageert. Wordt vet in mijn HX-08! Samen met wat rode leds (blauwe zijn veel te duur!) in het keyboard en de metallic blauwe kast, wordt het heel cool! Vooral in combinatie met mijn Logitech Optical!
Ik was van plan boven op de kast het Audi-logo (OOOO) uit te zagen,links het TT-logo en recht het S8-logo. Met wat plexiglas erachter. Hoe kun je dat het beste vastzetten?
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
Die van jou begint er ook strak uit te zienOp maandag 18 december 2000 15:26 schreef Tomahawkske het volgende:
hmm, ik ga eens dringend naar de makro
lol
ja ik ben ook volop bezig aan een casemod, je moet maar eens kijken naar m'n vorderingen
de zware mods zijn gebeurt, nu nog al de elektronica
http://www.tomamod.com
Nice job! Ik wil dat ook nog gaan doen met mijn twee 12cm fansOp maandag 18 december 2000 15:43 schreef ChUcKy2731 het volgende:
[..]
Nope dat zie je goed
gewoon gaatjes en dan schroefjesOp maandag 18 december 2000 15:51 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Nice job! Ik wil dat ook nog gaan doen met mijn twee 12cm fans![]()
Hoe heb je ze vastgezet?
Verwijderd
Yep same hereOp maandag 18 december 2000 16:12 schreef Tomahawkske het volgende:
Die van jou begint er ook strak uit te zien
thxik heb er ook al serieus wat werk en geld ingestoken, tis een hobby he
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
sjezus wat een cdtjes jij kan wel een database gebruiken daarvoor.Op maandag 18 december 2000 23:48 schreef Knutsel_smurf het volgende:
In de vakkantie gaat ik ook weer beginnen met modden jullie kunnen dan ook wat foto`s van mij verw8ten mijn foto`s staan nu op http://www.xs4all.nl/~potharrm/Foto%60s/
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!