Toon posts:

Systray icoontjes plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om in je systemtray een snelkoppeling te maken dmv een inlogscript? Ik weet dat het met VB-script kan, maar daar ben ik vrij onervaren mee. Kan het bijvoorbeeld ook door een aantal parameters mee te geven aan een commando? Of door registry aanpassingen? De oplossing mag ook commercieel zijn......

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat is toch gewoon een kwestie van een simpel programma dat standaard in de tray draait, en op het moment dat het wordt opgestart een externe koppeling runt. Het standaard opstarten van dit simpele programma kun je met het opstartscript regelen.

Ik denk dat het hier iig slecht thuispast; mocht je dit zelf willen programmeren gaat deze naar PW; mocht je een extern programma zoeken gaat deze naar SA toe :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 15 april 2004 @ 12:53:
Dat is toch gewoon een kwestie van een simpel programma dat standaard in de tray draait, en op het moment dat het wordt opgestart een externe koppeling runt. Het standaard opstarten van dit simpele programma kun je met het opstartscript regelen.

Ik denk dat het hier iig slecht thuispast; mocht je dit zelf willen programmeren gaat deze naar PW; mocht je een extern programma zoeken gaat deze naar SA toe :)
Ik zal hem opnieuw plaatsen onder PW, kan iemand deze sluiten?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zal deze sluiten - hou je wel rekening met de topicstart eisen in Programming & Webscripting (zoals je in Windows Operated Systems niet gedaan hebt? :P ) ? :)

Dit topic is gesloten.