gateway laptop scherm kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Vinnie_N
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06-2022
ik heb een gateway solo 2300 (266 mmx )
daarvan deed het scherm al een tijd raar soms als je hem openklapte trilde het of werd hij helemaal wit. Dan wapperde je een paar keer met het scherm en was het weer goed.
Sinds paar dagen doet het beeld dat altijd als je hem openklapt en krijg ik het ook niet meer goedgewappert. Alhoewel dit wel iets doet want soms wordt het even scherp en dan krijg je weer sneeuw oid.

Zijn er laptopdokters hier die weten waar het aan zou kunnen liggen, los kabeltje of contactje? En hoe ik het zou kunnen fixen . En hoe maak je zoiets open, alle schroeven zijn eruit maar nog steeds zit het vast 8)7

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het kunnen meerdere dingen zijn.
Het zou goed kunnen zijn dat de flatcable of niet helemaal meer goed vast zit (openmaken en vastklikken) of dat er misschien kabelbreuk is. Dan kun je er niet veel meer aan doen.

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-03 14:28

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Het hoeft niet persee aan de onderkant te zijn. Misschien al eens geprobeerd om het toetsen bord te liften.

Dit wil bij sommige notebooks ook wel eens het geval zijn.

En als het toch de onderkant is haal eerst alels eruit (Accu, CD-rom-unit ect) dit kan misschien de oorzaak zijn dat die er ook niet uit wil.