Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Na verplaatsen reactie blijft tijd staan

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 15:58

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Als een reactie op een topic binnen een subforum wordt verplaatst naar een ander topic in een ander subforum (bijvoorbeeld van Buyers Zone naar Frontpage Algemeen), dan blijft in het overzicht wel de datum en tijd staan van de reactie die dan inmiddels al verplaatst is:

Voorbeeld: ik plaatste foutief een reactie in een topic van Buyers Zone. Die reactie is verplaatst naar een topic in Frontpage Algemeen. In het overzicht staat echter nog dat de laatste reactie in Buyers Zone plaatsvond om "15-04-2004 11:56", terwijl er dus geen reactie op dat tijdstip meer is :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Is de lastposter en lastmessage id wel goed?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

als ik het goed begrijp had jij het geplaatst om 11:49
Renegade heeft je reactie gemoved om : 11:56
In het overzicht staat echter nog dat de laatste reactie in Buyers Zone plaatsvond om "15-04-2004 11:56 ", terwijl er dus geen reactie op dat tijdstip meer is :)
blijkbaar heeft renegade gereageerd om 11:56 in BZ -> toen gemoved naar FA :)

dus je zou kunnen zeggen, dat de laatste reactie binnen BZ inderdaad om 11:56 plaats had gevonden.. Dus er is niks aan de hand in mijn ogen.

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 15-04-2004 13:10 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ditzelfde probleem treedt overigens ook op als je een message plaatst (lastpost en lastmessage zijn dan goed) en die message dan weer verwijdert. Op de forumindex staat dan echter nog wel de lastpost en lastmessage van het verwijderde bericht.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
outerspace schreef op 15 april 2004 @ 13:05:
als ik het goed begrijp had jij het geplaatst om 11:49
Renegade heeft je reactie gemoved om : 11:56
blijkbaar heeft renegade gereageerd om 11:56 in BZ -> toen gemoved naar FA :)
Sort of. Ik reageerde via de Quick reply en had daarbij meteen in het modpanel gekozen om 2 berichten te verplaatsen naar een bestaand topic in een ander subforum (namelijk in FA). Blijkbaar wordt een bericht dus eerst geplaatst en daarna pas verschoven naar het nieuwe subforum Is hetzelfde gedrag als dat wat Harm beschrijft. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 15:58

T.T.

Sowieso

Topicstarter
outerspace schreef op 15 april 2004 @ 13:05:
dus je zou kunnen zeggen, dat de laatste reactie binnen BZ inderdaad om 11:56 plaats had gevonden.. Dus er is niks aan de hand in mijn ogen.
Inderdaad is het wel juist dat op dat tijdstip voor het laatst gereageerd is, maar volgens mij wordt de kolom gebruikt om te kijken of er binnen een subforum nog iets veranderd is. Dus niet wanneer is de laatste reactie geplaatst (even eventueel weer verwijderd), maar wat is de laatste reactie? Zo gebruik ik de kolom in ieder geval wel.

Het is dus verwarrend :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

ik noem het maar kinderziektes, komt nieuwe versie dus hopelijk zijn dit soort dingen ook verbeterd :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.