• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:37

Rayzman

+31 Rayzman

Topicstarter
Ik had een Lexar Profesional series compactflash kaartje gekocht en daarbij zat een Jumpshot usb Cardreader. Nu blijkt dat je alleen USB-enabled CF kaartjes in kunnen. Met de Lexar kaart werkt hij dus wel aan de pc maar als ik m'n Transcend kaartje of Canon kaartje indoet werkt de reader dus niet.
Wel weer iets vaags van Lexar.

specs pc

Verwijderd

Het is niet zozeer een vaag iets van Lexar, het is een duidelijke keuze. Bieden we de professional een reader aan die hij moet installeren of doen we het USB-enabled. Lexar kiest, in mijn ogen terecht, voor de laatste oplossing, zodat de professional overal zijn CF card kan legen zonder dat hij hoeft te zeulen met installatie cd's!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 18:50

Floor-is

5.2

Ik heb een SanDisk FireWire reader. Nu gebruik ik die alleen op Apple's, maar ook dan hoef ik niks te installeren hoor? (Gebruik hem met SanDisk, MicroDrives en meukie-meukie CF van mensen die ik ken)

Bericht hierboven

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Vreemd. ik heb een CF-reader van Dane-Elec (bij informatique gekocht) en deze doet het ook prima zonder drivers (USB-aansluiting). Zowel met een Lexar kaartje als een standaard Canon 16mb CF-kaart. Bij mij werkt Canon dus wel...

Great minds think alike!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:37

Rayzman

+31 Rayzman

Topicstarter
Ik blijf het toch vaag vinden want voor een standaard cardreader hoef je toch ook niks te installeren? Nu kan het ding net zo goed in de kast gooien want hij doet het maar met 1 kaartje.

specs pc

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
klinkt als net zo'n verhaal als de Olympus consumer-digicams die alleen op Olympus xD-kaarten panorama's willen schieten... niks technische beperking, gewoon mensen verplichten je product te kopen.
Pagina: 1