Toon posts:

[Win2k] probs combo Office 2000 en 2003 op zelfde systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik ben een uurtje of wat geleden op een eigenaardig probleem gestuit. Een gebruiker vroeg om Access 2003, dus ik vrolijk installeren. Alles zoals het hoort rechten etc. Na de reboot wil ze verder gaan met werken en opent ze word bestand en binnen 5 seconden sluit word af 8)7 .

De oplossing daarvoor was Access deinstalleren, profiel uit het register gooien. Toen opnieuw word opgestart en hij werkte weer naar behoren. Maar nu heeft ze alsnog geen Access 2003. En die moet ze wel hebben. Ze heeft geen Access 2000 omdat de bestanden waarmee ze gaat werken ook aangemaakt zijn in 2003 en ze hebben hier alleen Access 2003 licenties liggen vandaar.

Ik ben al aan druk aan het zoeken, maar ik dacht laat ik hier maar even een balletje opgooien mischien heeft dat meer kans. Ik vermoed dat het 'm in de profielen zit, maar weet niet zeker. Kon niets vinden op GoT en google ook nog niet echt. Knowledge base is niet echt duidelijk

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 23:24

FastBunny

Give it the Works !

Office update al eens uitgevoerd? Office XP had daar ook wel eens last van namelijk :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Word 2000 werkt nu helemaal niet meer naar behoren. Haar spellingchecker werkt nu ook helemaal niet meer. Office update had ik al uitgevoerd daarvoor.

Ik ga zo proberen office te deinstalleren en dan eerst Access 2003 te installeren en daarna Office 2000 met de overige apps (Word, Excel, Powerpoint)

Verwijderd

Topicstarter
*schopje*