McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Misschien moet je het vragen bij software. Volgens mij moet windows 2000 altijd op NTFS en niet op Fat
W2K kan prima op fat hoor. Als je dat zou willen. Maar ik kan me er geen echt goede reden voor bedenken. Het is veel robuuster en stabieler. Snelheid? De verschillen liggen in de orde grootte van 5%. Soms FAT soms NTFS.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
hoeft niet kan wel
NTFS heeft andere clustergroote plus dat NTFS ook ruimte reserveerd om rechten te kunnen zetten op files en directories, als je geen rechten gaat zetten, kan je gewoon FAT32 gebruiken
NTFS heeft andere clustergroote plus dat NTFS ook ruimte reserveerd om rechten te kunnen zetten op files en directories, als je geen rechten gaat zetten, kan je gewoon FAT32 gebruiken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
NTFS = NT File System
FAT = File Allocation Table
dit slaat op de bestands indeling op je hardeschijf, hoe je hardeschijf is ingedeeld.
Met NTFS kan je bijvoorbeeld beter je bestanden afschermen.
en kwa snelheid moet het niet uitmaken .
FAT = File Allocation Table
dit slaat op de bestands indeling op je hardeschijf, hoe je hardeschijf is ingedeeld.
Met NTFS kan je bijvoorbeeld beter je bestanden afschermen.
en kwa snelheid moet het niet uitmaken .
Verwijderd
neej, tijdens het installen kan je kiezen tussen fat of ntfs, denk datie dus ook op fat zou lopen...
ik heb ooites gehoord dat je beter ntfs kan hebben...
ik heb ooites gehoord dat je beter ntfs kan hebben...
ntfs is wat beter dicht te timmeren dan fat
persoonlijk hou ik alles gewoon lekker op fat 32, zo kan je er vanuit win 98, winME en w2000 gewoon bij. Als je een partitie wil verbergen is het wel weer handig.
qua prestaties zit er niet echt veel verschil tussen
persoonlijk hou ik alles gewoon lekker op fat 32, zo kan je er vanuit win 98, winME en w2000 gewoon bij. Als je een partitie wil verbergen is het wel weer handig.
qua prestaties zit er niet echt veel verschil tussen
ik heb me boot gewoon lekker fat32 (makkelijker voor een recovery ivm bootflop access)
me program files heb ik NTFS en me games en andere troep gewoon fat32
me program files heb ik NTFS en me games en andere troep gewoon fat32
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
dat heeft te maken met grote van de schijven, wat nou sneller is ( precieze specs weet ik ff niet ). Maar ik geloof dat boven de 1gig ntfs sneller is.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Bedankt allemaal, ik heb ook ff op de search knop gedrukt, ook veel uitleg daar.
McFraGG de gekste !!
Pagina: 1