MSN meldt aan en af

Pagina: 1
Acties:

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik zit hier opstage, en mij msn gaat de medlt zich de hele tij af en aan, er komen berichten niet aan en iederen vind het irritant.
Weet iemand hoe dit kom en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Misschien zit er iemand anders onder je naam in te loggen ergens?
Je computer thuis wordt aangezet ofzo?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Vraag de systeembeheerder of er een policy tegen MSN gebruik is, en zo nee, of hij ervoor wil zorgen dat de server daar beter overweg kan met MSN.

Verwijderd

Sorry, maar met zo'n openingspost ga je echt geen antwoord krijgen. Probeer duidelijk je probleem, configuratie en recentelijk wijzigingen eraan + mogelijke oorzaken te posten.
Dit is niet echt een nette en/of constructieve manier om een vraag te stellen.

FAQ Internet & Telefonie

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 11:30 ]

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 06:15

elTigro

Es un Gringo!

sdomburg schreef op 15 april 2004 @ 11:26:
Vraag de systeembeheerder of er een policy tegen MSN gebruik is, en zo nee, of hij ervoor wil zorgen dat de server daar beter overweg kan met MSN.
Wat bedoel je hier nou mee? :? Volgens mij hebben lokale servers niet zo veel met MSN te maken, of je zou een proxyserver moeten bedoelen.

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

• sdomburg
BK1 schreef op 15 april 2004 @ 11:28:
[...]

Wat bedoel je hier nou mee? :? Volgens mij hebben lokale servers niet zo veel met MSN te maken, of je zou een proxyserver moeten bedoelen.
Aangezien de rest van de wereld geen last van dit probleem heeft, ligt het probleem wel lokaal. Aangezien het een stageplek betreft, mag je ervanuit gaan dat er ergens een server staat die het internetverkeer doorgeeft aan de rest van het netwerk. De systeembeheerder heeft uiteraard ter beveiliging allerlei rechten en andere zut ingesteld.

• Isengrim
  • Nu online
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 11:26:
Sorry, maar met zo'n openingspost ga je echt geen antwoord krijgen. Probeer duidelijk je probleem, configuratie en recentelijk wijzigingen eraan + mogelijke oorzaken te posten.
Dit is niet echt een nette en/of constructieve manier om een vraag te stellen.
Ik ben 2 weken geleden van win2000 naar XP gegaan en heb msn 6.1 geinstalleerd.
Maar voor ik overstapte had ik dit probleem ook al.
De internet snelheid is hier vorige week wel omhoog gegaan.
Ik heb het al ene paar weken, het was van het een op het andere moment dat het gebeurde.

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
misschien ligt aan msn servers zelf.

Dit staat op mess.be:
A number of messers have noticed problems whilst attempting to sign into MSN Messenger. This is due to server downtime as changes to the service are taking place to prepare for the upcoming release of MSN Messenger 6.2. Please be patient!

[ Voor 2% gewijzigd door mitchel op 15-04-2004 11:36 . Reden: typo ]

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-05 14:54

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Dat bedoel ik...

Deze topics zijn onnodig (zie ook de FAQ)...als MSN het voorheen deed, zal het programma het binnenkort wel weer doen. Gewoon even geduld hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 15-04-2004 11:41 ]

An Explanation of l33t Speak

• Isengrim
  • Nu online
Maar thuis heb ik nergens last van....

• sdomburg
Isengrim schreef op 15 april 2004 @ 12:15:
Maar thuis heb ik nergens last van....
Heb je al met de systeembeheerder gepraat dan?

[ Voor 15% gewijzigd door sdomburg op 15-04-2004 12:16 ]

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-05 15:23
een stageplek die het accepteert dat je msnt, loop dan even naar de systeembeheerder :) en vraag wat er aan de hand is

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 13:17
Ligt aan de proxyserver, die houdt de connectie niet persistent en dus laat ie em schieten soms.
Als je dan niet vaak genoeg berichten stuurt vervalt de connectie en moet ie opnieuw connecten.
Je kan de proxy zo krijgen dat ie dat wel vasthoud maar dat moet de server wel ondersteunen en de beheerder ook willen.

• Isengrim
  • Nu online
De systeembeheerder heeft niks uitgeschakelt MSN mort gewoon kunnen.
We hebben hier een kennisnetproxy.

• Vm1heA
Isengrim schreef op 15 april 2004 @ 12:29:
De systeembeheerder heeft niks uitgeschakelt MSN mort gewoon kunnen.
We hebben hier een kennisnetproxy.
:X Kennisnet
Daar is alles behalve perfect.
Er staan heel erg veel poorten dicht op Kennisnet en dus daar kan een probleem in zitten en evt de proxy er ook nog bij.

Verwijderd

toevallig 4.7 en 6.1 naast elkaar geinstalleerd staan? Die 2 zitten elkaar wel vaker in de weg.
(config scherm -> software -> win components -> windows messenger 4.7 -> verwijderen)

• Vm1heA
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 12:35:
toevallig 4.7 en 6.1 naast elkaar geinstalleerd staan? Die 2 zitten elkaar wel vaker in de weg.
(config scherm -> software -> win components -> windows messenger 4.7 -> verwijderen)
Kan idd ook nog eens zo zijn.
XP heeft daar idd last van, andere win versies weer niet.
Pagina: 1