Ik heb hier een oud 2,5'' laptop harde schijfje liggen, een Toshiba HDD2912 om precies te zijn. Nu wil ik die graag in een externe behuizing met USB aansluiting hebben, waarvan ik er een aantal verschillende heb kunnen vinden. Echter ik kan nergens bij de specs van die dingen vinden of mijn schijfje er in gaat passen. Mijn schijf is namelijk 12mm dik, terwijl nieuwere laptop-HD's vaak maar 9mm dik zijn. In een ander topic over dit soort behuizingen hadden een aantal al zo'n behuizing gevonden om er achteraf achter te komen dat zij dus ook een te dik schijfje hadden 
Helaas kwam in geen van de topics een behuizing langs waarbij men vermeldde dat ie ook voor 12mm disks geschikt was.
Wie heeft er ervaring met dit soort behuizingen en kent er één waar mijn diskje in gaat passen? En als ik die aanschaf en later een groter schijfje wil dat wél 9mm dik is, gaat die daar dan ook mooi in passen?
Helaas kwam in geen van de topics een behuizing langs waarbij men vermeldde dat ie ook voor 12mm disks geschikt was.
Wie heeft er ervaring met dit soort behuizingen en kent er één waar mijn diskje in gaat passen? En als ik die aanschaf en later een groter schijfje wil dat wél 9mm dik is, gaat die daar dan ook mooi in passen?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!