De juiste TV kaart kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Erik23a86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:07
hallo,

Ik heb een beetje problemen om een goede TV kaart uit te kiezen. Het probleem is dat de kaarten het bij iedereen weer anders doen (als je in een ander land woont bijv.), hierdoor zijn er weinig 'reviews' van de kaarten en zijn de meningen er erg verdeeld. Verder heb ik ook gehoord dat er TV kaarten zijn met 8,9 en 10 bit chipset. De kaarten met een 10 bit chipset zouden het scherpste beeld levenen, maar als je een zwak signaal hebt zou het de ruis versterken waardoor je een slecht beeld krijgt. Wat voor kaart is het beste om hier in Nerderland te gebruiken (8,9 of 10bit kaart).
Kunnen jullie mij helpen om een TV kaart uit te zoeken met de best mogelijke beeld en geluids kwalitiet en met teletekst en afstandsbediening? Zelf had in een pinnacle PCTV (pro) in gedachten. Is dit een goede kaart? Hebben jullie nog wat anderer suggesties, en misschien nog wat verwijzigingen naar 'reviews' van TV kaarten.

Bedankt.

The One

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik had [rml][ TV Kaart(en)]De Kwaliteit ervan[/rml] nog in mijn bookmarks staan, misschien heb je daar wat aan :)

-edit-
Advies gevraagd: Goede TV-Kaart staat ook in dat topic

[ Voor 25% gewijzigd door Resistor op 15-04-2004 11:03 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zoeckt ende gij zult vinden :z

Zie de links van Resistor dus

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.