Dynalink V1456E-R2 . Kost wel pieken (180.-) maar dan heb je ook wat... Volledig Linux compatible en extern!
Verwijderd
TRUST is echt het beste wat er is, dynalink, 3com, us robotics lopen ver achter vergeleken met trust, trust roels!!!
(kijken hoeveel reacties ik hierop krijg)
(kijken hoeveel reacties ik hierop krijg)
Inderdaad de grootste onzin die er is: Trusts modem zijn bekend slecht! Ik werk bij Cistron helpdesk en wij garanderen maar 1 merk: Dynalink: het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!!
Verwijderd
Nee, was ook maar een geintje, trust zuigt echt zwaar.
gewoon een dynalink kopen, zit je goed.
gewoon een dynalink kopen, zit je goed.
Havana-> Dan ben jij vast wel bekend met Maarten te Paske...
Ik heb er een E-tech rockwell-modempje inzitten, gaat prima.
Kaj.
Ik heb er een E-tech rockwell-modempje inzitten, gaat prima.
Kaj.
IS het nog een goed idee om een usrobotics/3com modem te kopen? En zou ik nog iets merken van snelheidswinst van een 56k tov een 33.6?
Bestaat er eigenlijk een site met testen van modems?
Winnie : jazeker al zul je nooit hoger komen dan 48K. Maar een duur modem is sowieso altijd beter dan een goedkope (duh!), de reden dat ik een dure heb is dat ik ver van de telefoon af zit --> dus zwak signaal.
Gewoon E-Tech 56K nemen. Perfect spul, nooit problemen mee, en kun je ook gewoon mee faxen (kan met alle modems tegenwoordig...)!
Verwijderd
I DON'T TRUST TRUST!!!! Zo en hier zullen denk ik meerdere mensen het met me eens zijn.
Gewoon een Dynalink Halen. Heb je tenminste waar voor je geld.
Sniper logged out....
Gewoon een Dynalink Halen. Heb je tenminste waar voor je geld.
Sniper logged out....
Nou ik gebruik een Trust en heb nergens pro
[error: connection terminated cause, unknown]
Nee, serieus, Dynalink is wel goed.
[error: connection terminated cause, unknown]
Nee, serieus, Dynalink is wel goed.
Ik heb een E-tech Bullet PCI56RVP: weinig problemen mee, goede snelheden. Kost +/- 90 pietermannen.
Maar, vraagje: heeft iemand ervaring met de E-tech PVP+ (+/- 55 piek)?
Maar, vraagje: heeft iemand ervaring met de E-tech PVP+ (+/- 55 piek)?
E-tech Bullet extern E56K wordt werkelijk door alle software ondersteund en is extern. Scheelt je dus een pci of isa slot en is prima te gebruiken op een seriele poort aangezien je die toch niet meer gebruikt tegenwoordig (toetsenbord en muis ps/2 of usb). Gebruiken die seriele poorten!!
Maar dan maar nogmaals de vraag: hoe zit het met 3com/usrobotics?
Winnie --> weinig probs mee tegengekomen
Pagina: 1