Toon posts:

[SWFStudio] Taal in 'eigenschappen' .exe veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze informatie is bijvoorbeeld, copyright, versie en taal. Ik heb een eigen exe gemaakt met SWFStudio, alleen staat er de taal engels terwijl de taal nederlands is. Is er zo'n programma?

Je kan die informatie vinden om bij een exe (rechtermuisknop) > eigenschappen > tablad versie te kijken.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54

Super_ik

haklust!

resource editor mischien?
Google

[ Voor 56% gewijzigd door Super_ik op 15-04-2004 08:57 ]

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Je kan dit altijd doen door te hexediten, dus ff op google zoeken naar een hexedit programmatje de exe openen en de search functie gebruiken ;) Owja, als je een woord vervangt door een kleinder woord moet je achter dat woord in de hex kolom nullen zetten (dus geen punten, spaties in ascii kolom, in de hex colom)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-08 10:23

pasta

Ondertitel

Volgens mij valt dit onder decompilen, en dat is niet volgens de policy. Misschien staat er een optie bij SWFStudio? Iig, de oplossingen gegeven door Super_ik en DBase werken wel, maar officiëel mag het niet volgens de policy. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ja alleen er is geen optie om de taal te veranderen van SWFStudio (voor de rest wel om bijvoorbeeld copyright in te vullen) Ik had zelf al het programma Resource Hacker gevonden, alleen ik snap niet helemaal hoe je de taal verandert, want als ik de taal in 1043 verander, dan zie ik niet de taal veranderen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Deze vraag valt inderdaad wel in een grijs gebied; ik zie dan ook liever dat de TS even gaat proberen om via de legale manier (via SWFStudio dus) probeert om deze wijziging in zijn eigen executable te veranderen :)

Heb je al contact gehad met de makers van SWFStudio voor support met dit probleem?

Programma om informatie bij exe te veranderen > [SWFStudio] Taal in 'eigenschappen' .exe veranderen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1