Ik zie alleen nog de nieuwsberichten, geen pricewatch, V&A, meuktracker etc.
Heb ik iets fout gedaan of is het een bug?
Heb ik iets fout gedaan of is het een bug?
Skat! Skat! Skat!
You do not fear them? - The Wraith? Naah. Now *clowns*, that's another story.
een keer of 10 f5, inet restart en ctrl-f5, geen verschilMarkieman schreef op 15 april 2004 @ 08:48:
Heb ik ook wel eens gehad, een paar keer F5 of ie sluiten/heropenen was bij mij de oplossing
Dat kwam omdat er een server werd geupgrade, en aangezien de lb nogal brak is, is er blijkbaar op dit moment geen andere optie dan even een server brakke data te laten serveren.Rafe schreef op 15 april 2004 @ 08:51:
Klik eens op "Beeld", en vervolgens op "Statusbalk". Welke server staat dan links onderin genoemd? Ik (en ook wat anderen op IRC) hadden hier gister ook even last van, maar na een druk op F5 was het weg.
Dat hoort zo, dat heet 'inkomsten'greatgonzo schreef op 15 april 2004 @ 08:57:
heb trouwens ook een irritante banner erop staan, van kijk
Het kan sowieso geen kwaad om dat af en toe te doenMaar eens spybot en ad-aware erover heen gooien?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
maak hem dan wel wegklikbaar, nu staat hij over nieuwsberichten heen, prijsindex etc
[ Voor 10% gewijzigd door greatgonzo op 15-04-2004 09:18 ]
Hier niet, maar sowieso zou ik daar niet te erg op letten zolang je geen goede layout voor je neus hebtgreatgonzo schreef op 15 april 2004 @ 09:17:
maak hem dan wel wegklikbaar, nu staat hij over nieuwsberichten heen, prijsindex etc
Toevallig een firewall of iets wat daarvoor moet doorgaan (Nortongreatgonzo schreef op 15 april 2004 @ 09:48:
tijdelijke internetfiles weg, spy bot en ad-awere er over heen, nog steeds problemen.
Iemand anders nog suggesties?
nein, het is ook van de ene op de andere dag.moto-moi schreef op 15 april 2004 @ 09:52:
[...]
Toevallig een firewall of iets wat daarvoor moet doorgaan (Norton) aanwezig op je machine ?
[ Voor 25% gewijzigd door greatgonzo op 15-04-2004 10:04 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq