IK wil de Pioneer DEH-2500 aansluiten op een accu en dan op de skelter monteren
. Maar ik heb nogal wat draden en ik weet niet welke draad waarvoor dient. Ik heb al flink zitten zoeken. ik snap het niet allemaal want blauw moet weer zijn voor automatische attenne en dan is blauw waar iets anders
. Maar ik zal hier ff op volgorde me draden neerzetten.
grijs/rood links + ?
grijs rechts - ?
zwart/grijs* ??
groen/rood rechts + ?
groen rechts - ?
groen/zwart* ??
oranje (met zekering van 6.3A en een de-magneet ?) Constante spanning ? er staat op : To terminal always supplied with power regardless of ingnition switch position.
zwart massa ?
rood sleutel contact ?
blauw (met zekering van 0.5A) Is voor atenne. staat op een sticker erop.
* = Het zijn 2 strepen dus geen grijs draad met 1 zwarte streep, maar een grijze draad met 2 zwarte strepen.
Ik weet nog wel dat er een automatische atenne opzat. En er zit geen telefoon-mute functie op dus die draad hoef je ook niet ergens bij te plakken.
grijs/rood links + ?
grijs rechts - ?
zwart/grijs* ??
groen/rood rechts + ?
groen rechts - ?
groen/zwart* ??
oranje (met zekering van 6.3A en een de-magneet ?) Constante spanning ? er staat op : To terminal always supplied with power regardless of ingnition switch position.
zwart massa ?
rood sleutel contact ?
blauw (met zekering van 0.5A) Is voor atenne. staat op een sticker erop.
* = Het zijn 2 strepen dus geen grijs draad met 1 zwarte streep, maar een grijze draad met 2 zwarte strepen.
Ik weet nog wel dat er een automatische atenne opzat. En er zit geen telefoon-mute functie op dus die draad hoef je ook niet ergens bij te plakken.
[ Voor 11% gewijzigd door Rubie-The-Sysop op 14-04-2004 23:16 ]