EDIT: PROBLEEM OPGELOST, wil iemand hem verwijderen/op slot doen?
Hoi, inleidinkje eerst maar eens...
vandaag een Logitech MX 510 gekocht, aangesloten, ik blij.... totdat ik hoorde dat er naast een fijne bediening van de pointer ook een heel irritante pieptoon bijkwam, die van toonhoogte verandert als ik de muis optil.
Goed, kan gebeuren, dus ik eindelijk eens mijn pc gaan aarden (had ik allang moeten doen maar goed), ook omdat mijn mic altijd al flink ruisde...
Dit haalde het piepje niet weg, toen eens gaan zoeken hier op got, het een en ander uitgeprobeert (onder andere van alles muten enzo), mocht niets baten..
Toen de bios maar weer eens ingedoken opzoek naar mogelijke oorzaken, ik heb het een en ander geweizigd (o.a. onboard sound maar eens ge-disabled en weer enabled) en het resultaat: nog steeds een pieptoon, maar geen geluid meer?!!
Ik weer bios in om te checken of ik hem wel echt aan had gezet die onboard kaart, maar dat klopt dus... staat op auto (kan niet op `on`, alleen auto en disabled).
Wie weet wat ik allemaal verkeerd kan hebben gezet??
Specs:
MSI 6382 (ac`97 onboard sound)
xp1900+
512 mb RAM
no-name raid-kaart met 4 x 120 GB Maxtor
Radeon 9700 NP (overklokken of juist niet helpt niets)
Enermax dikke vette voeding van >400 Watt
Realtek nicje
Ps, misschien dat het iets zegt: ik heb een zelfbouw houten kast...
EDIT: PROBLEEM OPGELOST, excuses, wil iemand hem verwijderen/op slot doen?
Hoi, inleidinkje eerst maar eens...
vandaag een Logitech MX 510 gekocht, aangesloten, ik blij.... totdat ik hoorde dat er naast een fijne bediening van de pointer ook een heel irritante pieptoon bijkwam, die van toonhoogte verandert als ik de muis optil.
Goed, kan gebeuren, dus ik eindelijk eens mijn pc gaan aarden (had ik allang moeten doen maar goed), ook omdat mijn mic altijd al flink ruisde...
Dit haalde het piepje niet weg, toen eens gaan zoeken hier op got, het een en ander uitgeprobeert (onder andere van alles muten enzo), mocht niets baten..
Toen de bios maar weer eens ingedoken opzoek naar mogelijke oorzaken, ik heb het een en ander geweizigd (o.a. onboard sound maar eens ge-disabled en weer enabled) en het resultaat: nog steeds een pieptoon, maar geen geluid meer?!!
Ik weer bios in om te checken of ik hem wel echt aan had gezet die onboard kaart, maar dat klopt dus... staat op auto (kan niet op `on`, alleen auto en disabled).
Wie weet wat ik allemaal verkeerd kan hebben gezet??
Specs:
MSI 6382 (ac`97 onboard sound)
xp1900+
512 mb RAM
no-name raid-kaart met 4 x 120 GB Maxtor
Radeon 9700 NP (overklokken of juist niet helpt niets)
Enermax dikke vette voeding van >400 Watt
Realtek nicje
Ps, misschien dat het iets zegt: ik heb een zelfbouw houten kast...
EDIT: PROBLEEM OPGELOST, excuses, wil iemand hem verwijderen/op slot doen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 22:31 ]