Toon posts:

Slechte kwaliteit TV-Kaart in PC op beamer (PC beeld wel ok)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn beamer aansluit op mijn computer en dan TV kijk krijg ik slecht beeld, er rollen strepen over mijn beeld heen wat uiteraard heel vervelend is. Als ik echter een DVD kijk die ik via mijn pc afspeel heb ik wel flikkervrij beeld.
De beamer is op de computer aangesloten via een SVideo kabel. Iemand een idee waar dit vandaan kan komen?

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-02 07:24
Wat voor beamer?
Wat voor videokaart?

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Topicstarter
Een Sharp beamer, een ATI 9600 videokaart en een Leadtek XP 2000 Deluxe TV kaart

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:54
Heb het ook gehad kan een slechte kabel zijn die je hebt..Probeer het eens met een profigold s-video kabel of met een RGB scart kabel (als je beamer eens scart aansluiting heeft).

Verwijderd

Topicstarter
Als het aan de svideo kabel zou liggen dan zou ik ook slecht beeld moeten hebben bij het kijken van de DVD denk ik. Ik had meer het idee dat die TV Kaart gewoon slecht is of dat er misschien softwarematig iets mis is met die tv kaart software o.i.d. Is er iemand die de combinatie van TV kaart via de computer naar de beamer gewoon goed heeft werken?

Verwijderd

Probeer wat ontstoorspoelen om je kabel heen. Speel wat met de resoluties. Morrel eens aan de stekker en kijk of het strepen patroon veranderd.
Pagina: 1