Toon posts:

quattrovox V plus geavanceerde instellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In de handleiding van mijn Quattrovox V plus las ik dat er ook 'geavanceerde instellingen' bestaan op het apparaat die niet in de handleiding zijn opgenomen. (Hoe vreselijk onhandig / belachelijk / etc ik dat vind heb ik het nu niet over...). De geavanceerde instellingen kan je ophalen op www.kpn.com staat er. Nu heb ik die hele site afgezocht maar ik kan er dus *NIX* over vinden :( Verder is het nu 22.03 uur en hun klantenservice sluit om 22.00 dus kan morgen pas weer bellen :o

je begrijpt: wáááár vind ik die 'geavanceerde instellingen'? Ook google leverde nix op...
:?

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Ik laat het je morgen weten, ik heb het PDF'je op m'n werk... :)

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

Topicstarter
Freggel_United schreef op 14 april 2004 @ 22:21:
Ik laat het je morgen weten, ik heb het PDF'je op m'n werk... :)
helaas nog nix gehad... :'(

Verwijderd

Topicstarter
vandaag maar een bel gewaagd naar KPN. levert zoals verwacht niets op. De 'geavanceerde instellingen' staan nog niet op hun site 'omdat het nog een relatief nieuw apparaat is'. Volgens de medewerker van KPN was er echter via Google van alles over te vinden. Het enige wat ik vind zijn 2e hands centrales op allerlei veiling-sites e.d. maar géén geavanceerde settings... :(

ik ben inmiddels enigzins kwaad... ik zit dus met een leuk apparaat met best wat mogelijkheden maar wel met een incomplete handleiding...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 16:20
http://www.kpn.com/common/downloads/03/3_Quattrovox%20V.pdf

Maar volgens mij is dat dus de normale handleiding.

Wat bedoel je met geavanceerde instellingen? zoals?

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 16:47

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Mocht je ooit ontdekken hoe & of dit kan mag je het hier best ff laten horen:
• Je bent in gesprek (A) en ontvangt de wisselgesprek toon.
• Je wisselt naar het gesprek (B), hoort dat het voor iem. anders is.
• Nu wil je gesprek B doorschakelen naar een ander toestel en zelf verder gaan met gesprek A.

Leek mij wel een logische situatie, maar ik krijg het niet voor elkaar gehannest (met een QuattroVox IV trouwens).

|_____vakje______|

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op 17 april 2004 @ 23:11:
http://www.kpn.com/common/downloads/03/3_Quattrovox%20V.pdf

Maar volgens mij is dat dus de normale handleiding.

Wat bedoel je met geavanceerde instellingen? zoals?
zie pagina 37 van deze (inderdaad gewone) handleiding

Verwijderd

Topicstarter
inmiddels heb ik via KPN alsnog een concept-versie van de toevoeging op de handleiding gehad met daarin de betreffende 'geavanceerde instellingen'.

Hebben? Via www.kpn.com kun je een mailtje sturen, dat werkt het snelst en je krijgt ze dan thuisgestuurd (ik tenminste wel). Lukt het niet kan je mij ook mailen dan stuur ik ze door :)

Verwijderd

Topicstarter
CyberSnooP schreef op 18 april 2004 @ 11:29:
Mocht je ooit ontdekken hoe & of dit kan mag je het hier best ff laten horen:
• Je bent in gesprek (A) en ontvangt de wisselgesprek toon.
• Je wisselt naar het gesprek (B), hoort dat het voor iem. anders is.
• Nu wil je gesprek B doorschakelen naar een ander toestel en zelf verder gaan met gesprek A.

Leek mij wel een logische situatie, maar ik krijg het niet voor elkaar gehannest (met een QuattroVox IV trouwens).
Op Qvox V werkt het zo (op IV dus denk ik ook?) je verbindt gesprek B door net als anders - met aankondiging of zonder. Om definitief door te verbinden verbreek je de verbinding van jouw toestel - dus ophangen. Aangezien er nog een lijntje 'achter' zat (A) gaat jouw toestel vervolgens over - opnemen en je kan verder chatten met meneer A. Veel plezier!

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Mijn nederige excuses...

Het .pdf bestandje ben ik dus kwijt :( Maar er bestaan idd "gevanceerde instellingen"... KPN wil ze echter niet vrijgeven omdat die instellingen teveel gezeik geven als klanten ermee gaan klooien. Maar je kan er kennlijk nog veel en veel meer mee... weet alleen niet wat :(

By each crime and every kindness, we birth our future

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Fabrikant van t apparaat mailen anders? (want dit is nml niet KPN)

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 18:17
Ik vind de toon richting KPN wel een beetje te ver gaan. Zodra KPN in gebreken blijft is het altijd van zie je wel daar gaat weer wat mis. Dit vind ik een beetje overdreven.

In de handleiding staat inderdaad dat het op de website zou moeten staan. Zelf kan ik het ook niet vinden. Dit is dus wel duidelijk een fout. Zodra je de informatie niet kan vinden en niet geholpen wordt kan je een klacht indienen bij KPN. KPN heeft dit jaar als hoogste prioriteit het verbeteren van de klanttevredenheid.

Zelf weet ik dat de website onderhanden genomen wordt, daar zou het mee te maken kunnen hebben. Ik denk niet dat de wijzigineg op de website al klaar zijn aangezien ik nog meer zaken mis waarvan ik weet dat deze er op komen.

Sparks
Pagina: 1