Ik heb een paar weken geleden een 2e hands gigabit glasvezelkaart op de kop getikt voor een mooi prijsje, het nadeel is alleen dat er geen drivers bij de kaart zaten. De kaart komt origneel uit een SGI server, die op een IRIX operating system draait.
De vorige eigenaar heeft de kaart nooit gebruikt, en de eigenaar daarvoor had een SGI-server, die had alleen deze link
De drivers werkte niet, en meef info kreeg ik er ook niet door. Na héél veel googlen kwam ik bij www.teamASA.com terecht, waar ik een PDF en drivers voor de kaart heb gevonden.
linkje naar de pdf
De drivers op de site werken alleen niet, wel weet ik nu zeker dat de kaart geschikt is voor windows2000
.
Het probleem nu:
Weet iemand waar ik drivers voor deze kaart vandaan kan halen? GoT search leverd niets op, google ook niet.
De kaart is dus een 'Stallion GE-II' Gigabit glasvezel netwerkkaart
De vorige eigenaar heeft de kaart nooit gebruikt, en de eigenaar daarvoor had een SGI-server, die had alleen deze link
De drivers werkte niet, en meef info kreeg ik er ook niet door. Na héél veel googlen kwam ik bij www.teamASA.com terecht, waar ik een PDF en drivers voor de kaart heb gevonden.
linkje naar de pdf
De drivers op de site werken alleen niet, wel weet ik nu zeker dat de kaart geschikt is voor windows2000
Het probleem nu:
Weet iemand waar ik drivers voor deze kaart vandaan kan halen? GoT search leverd niets op, google ook niet.
De kaart is dus een 'Stallion GE-II' Gigabit glasvezel netwerkkaart
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L