Ik heb zojuist NVidia System utility 1.08.5 gedownload en geinstalleerd.
Volgens de Nvidia site zou ik een advanced overclocking pagina in het programma moeten hebben, en die zou dan ook moeten werken, maar ik heb de hele pagina niet in het programma zitten.
zie hierzo: http://www.nvidia.com/object/sysutility_1.08.5.html
quote van die pagina:
ook volgens Majorgeeks gaat het om een bios die het support, maar welke zijn dat? heb dus zelf de nieuwste van ASUS (versie 1010)(GEEN uber BIOS)
Ik kan wel de Basic overclocking pagina in, en daar ook wat veranderen, De FSB bijvoorbeeld, en dat werkt perfect, en ook bij de informatie pagina.
Kort samengevat:
In het programma is GEEN button voor advanced overclocking, (terwijl Nvidia zegt dat het ondersteund moet worden door mijn mobo)
Heb de nieuwste BIOS van Asus (versie 1010)
bij wie werkt het wel? en met welke bios versie, of doe ik wat fout??
Volgens de Nvidia site zou ik een advanced overclocking pagina in het programma moeten hebben, en die zou dan ook moeten werken, maar ik heb de hele pagina niet in het programma zitten.
zie hierzo: http://www.nvidia.com/object/sysutility_1.08.5.html
quote van die pagina:
volgens mij bedoelen ze met die extra support files een nieuwe BIOS, en ik heb BIOS versie 1010 van ASUS, dat is de nieuwste.Advanced product functionality is only available on the products below. This advanced functionality requires specific vendor support files from the motherboard or system vendor. These support files can only be found at the vendor’s site. Please contact your vendor directly for these support files.
ook volgens Majorgeeks gaat het om een bios die het support, maar welke zijn dat? heb dus zelf de nieuwste van ASUS (versie 1010)(GEEN uber BIOS)
Ik kan wel de Basic overclocking pagina in, en daar ook wat veranderen, De FSB bijvoorbeeld, en dat werkt perfect, en ook bij de informatie pagina.
Kort samengevat:
In het programma is GEEN button voor advanced overclocking, (terwijl Nvidia zegt dat het ondersteund moet worden door mijn mobo)
Heb de nieuwste BIOS van Asus (versie 1010)
bij wie werkt het wel? en met welke bios versie, of doe ik wat fout??