PowerPost werkt niet naar behoren...

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:42
Probeer dus net met PowerPost het een en ander op de chello news server te zetten (news.arnhem.chello.nl) maar dit wil niet erg lukken.

PowerPost zegt dat de bestanden wel volledig ge-upload zijn enzo maar wanneer ik met GrabIt of een andere newsreader in de group kijk waarin ik ze ge-upload heb laat 'ie alleen de .svf .par en de .par2 files zien, de kleinste bestandjes dus:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.vandeveen/grabit.jpg

Weet iemand wat hier de oorzaak van is of hoe ik dit op kan lossen want ik kom er met zoekwerk e.d. niet echt uit...

Heb overigens PowerPost ingesteld aan de hand van een tutorial en het zou moeten werken zo maar dat doet het dus niet :+

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als ik je verhaal goed begrijp, heb je dus iets gepost met Powerpost en komt dat niet terug als je met een newsgrabber kijkt?

• Veen
Klopt als een bus, ja het staat wel op de server maar niet de volledige files...

Ze worden wel gewoon volledig ge-upload dus ik snap niet waar 't fout gaat

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Steel-Frog schreef op 14 april 2004 @ 21:54:
Klopt als een bus, ja het staat wel op de server maar niet de volledige files...

Ze worden wel gewoon volledig ge-upload dus ik snap niet waar 't fout gaat
ik spreek niet uit eigen ervaring, maar wat ik over de Chello news server heb gehoord is dat hij **BEHOORLIJK** brak is.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Veen
Gunner schreef op 14 april 2004 @ 22:05:
[...]

ik spreek niet uit eigen ervaring, maar wat ik over de Chello news server heb gehoord is dat hij **BEHOORLIJK** brak is.
Ja heb ik ook wel iets over gehoord maar hij upload gewoon lekker vlot en volledig dus zouden ze ook gewoon volledig @ de server moeten staan toch? Of ben ik nou leip :P

Zal straks eens een ander progje proberen, kijken of dat wel goed werkt :)

• Veen
Met andere progjes posten haalt ook niks uit dus zal idd wel aan de brakke server(s) van chello liggen, toch maar eens een payserver oid proberen dan :)
Pagina: 1