Toon posts:

Hulp op afstand in windows xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen....

Ik heb windows xp op mijn computer staan, maar na een nieuwe installatie heb ik de functie hulp op afstand verwijderd, omdat deze alleen werkte met msn messenger 4.7 terwijl ik 6.1 gebruik.. maar nu schijnt het dat hulp op afstand toch werkt met messenger 6.1 ??

Mijn vraag is dus : Hoe haal ik hulp op afstand terug... want via internet lukt het niet... en is het waar dat er een samenwerking is met messenger 6.1

Ook de vraag waarom ik geen spelletjes kan spelen in msn vraag ik aan u (geen firewall)

alsvast hartelijk dank voor u

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:00

flexje

got-father

Volgens mij werkt het alleen icm met Windows Messenger.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Kuiper87, heb je Spider.007 in "Hulp op afstand in windows xp" gelezen? Je geeft namelijk weinig info - als je het hebt uitgeschakeld, hoe heb je dat dan gedaan? Waar heb je dat gedaan?

Verder, hoe moeten we van afstand ruiken als je zegt "ik kan geen spelletjes spelen in msn" waar dat aan ligt? Ik kan dat ook niet, want ik gebruik geen msn messenger, om maar eens een dwarsstraat te noemen. Krijg je errors/foutmeldingen/iets anders?

Probeer iets completer, en dan ook met name specifieker te zijn met omstandigheden en hoe en wat je iets gedaan hebt, dan kunnen we je wellicht helpen :)

Mag ik je, als user zijnde, een raad geven? Let wel: een raad, ik heb geen kleurtje. Wellicht is het slim als je eens de algemene policy en de subforum faqs eens doorleest, want het is meestal ook de bedoeling dat je eerst zelf zoekt e.d. Sommige anderen kunnen zich er namelijk nogal aan storen, en dat is voor niemand leuk :)

[ Voor 26% gewijzigd door G33rt op 14-04-2004 21:09 ]

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:50

Duinkonijn

Huh?

met msn 6.1 staat het gewoon onderaan bij acties

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?