---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Omdat je anders geen rss feed kunt krijgen van de HK, SG, NTSM, A61, CA, etc ?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
JaSpider.007 schreef op 14 april 2004 @ 18:50:
Hieruit volgt dus mijn vraag; waarom wordt het ReactID meegegeven in de XML en RSS feedlinks? Is dit puur en alleen zodat externe parsers de correcte permissies van de gebruiker over kunnen nemen?
niet alle RSS readers gebruiker de IE-engine om de data binnen te halen (gelukkig maar).Ik denk zelf dat deze links door een minderheid van de gebruikers wordt gebruikt; en ik zou dan ook willen voorstellen om het ReactID niet standaard op te nemen in deze links.
Ik zie geen reden om een pref hiervoor te maken.Desnoods wordt er een pref bijgemaakt waarbij een user dit kan aangeven; of wordt er ergens in de FAQ neergezet hoe je handmatig een ReactID kunt meegeven.
het verwijderen betekent ook het enorm omslachtig uitleggen hoe een gebruiker z'n sessionid moet meesturen.Ben ik de enige die het irritant vindt dat mijn ReactID uit iedere pagina is te halen, of is dit een non-issue?
Tweakers is niet de enige React gebruiker.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ok, duidelijk. Het valt goed te beargumenteren waarom het ReactID er wel bij hoort te staan
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Spider.007 schreef op 14 april 2004 @ 18:50:
Het ReactID van een sessie is iets wat door andere users misbruikt kan worden om een sessie te hijacken. Op screenshots worden ReactID's altijd weggehaald, en bij het opslaan van een pagina moet je altijd even de links van de RSS en XML feed aanpassen omdat daar als GET argument het ReactID wordt meegegeven.
offtopic:
Wellicht dat hieraan wat meer aandacht besteed moet worden, ik gok dat er veel tweakertjes zijn die geen idee hebben van het 'risico' van het laten staan van het ReactID of het niet binden aan het IP ervan
Wellicht dat hieraan wat meer aandacht besteed moet worden, ik gok dat er veel tweakertjes zijn die geen idee hebben van het 'risico' van het laten staan van het ReactID of het niet binden aan het IP ervan
zelf beetje oppassen dus...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()