[IE] Rule Bend Web toolbar, hoe weg te halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 20:09
Ik heb de laatste tijd steeds een Blauwe "Rule Bend Web" Toolbar in mijn Internet Explorer schermen. Geen idee hoe die er gekomen is maar ik wil hem weg hebben. Het verwijderen uit het register helpt niet, zet zichzelf gewoon weer terug. Noadware en Adaware helpen niet omdat het geen spyware is....

Iemand enig idee wat ik moet doen? (En nee, ik heb geen zin om de hele pc opnieuw te installen, moet een andere manier zijn ;) )

Verwijderd

sander_kok schreef op 14 april 2004 @ 18:44:
Ik heb de laatste tijd steeds een Blauwe "Rule Bend Web" Toolbar in mijn Internet Explorer schermen. Geen idee hoe die er gekomen is maar ik wil hem weg hebben. Het verwijderen uit het register helpt niet, zet zichzelf gewoon weer terug. Noadware en Adaware helpen niet omdat het geen spyware is....

Iemand enig idee wat ik moet doen? (En nee, ik heb geen zin om de hele pc opnieuw te installen, moet een andere manier zijn ;) )
HijackThis haalt m wel weg
en anders:
Extra, Internet opties, Geavanceerd, Browser extensies van derden inschakelen « die moet je uitschakelen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 18:47 ]

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:11
zoek eens in je register naar "Rule Bend Web"
misschien vind je daar iets wat is blijven hangen

Leeg - Sinds 20180907

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Heb je het al geprobeerd te verwijderen met HijackThis?

Ik ga ermaar van uit dat je hem ook niet kan verwijderen in het onderdeel "Software" in het configuratiescherm. 'Ongevraagde IE toolbar die niet weg wilt' klinkt toch wel als een spyware-achtig iets, dus ik zet deze toch maar in Beveiliging & Virussen (met een kleine aanpassing in de titel) :)

edit:
In_The_Aire, alle browserextenties uitschakelen is meer een workaround dan een oplossing, de toolbar blijft op je systeem staan. En je raakt denk ik ook de funtionaliteit van gewenste plugins, zoals de Flash player, kwijt.

[ Voor 21% gewijzigd door Rafe op 14-04-2004 18:50 ]

Verwijderd

kijk eens bij configuratiescherm===>software

ik had ook ooit is een toolbar, die ik niet wegkreeg, bleek dat ding gewoon in software te staan 8)7

Verwijderd

Rafe schreef op 14 april 2004 @ 18:48:
Heb je het al geprobeerd te verwijderen met HijackThis?
edit:
In_The_Aire, alle browserextenties uitschakelen is meer een workaround dan een oplossing, de toolbar blijft op je systeem staan. En je raakt denk ik ook de funtionaliteit van gewenste plugins, zoals de Flash player, kwijt.
Klopt, maar bij sommige mensen is dit dé oplossing ;)
BTW, Flash etc blijft dan gewoon werken

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 20:09
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 18:50:
kijk eens bij configuratiescherm===>software

ik had ook ooit is een toolbar, die ik niet wegkreeg, bleek dat ding gewoon in software te staan 8)7
Nope, stond ie niet bij :(
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 18:45:
[...]

HijackThis haalt m wel weg
en anders:
Extra, Internet opties, Geavanceerd, Browser extensies van derden inschakelen « die moet je uitschakelen
Ik ga dit proberen, bedankt ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

sander_kok,

Je topic voldoet niet aan het stappenplan hoe een topic te openen. Lees deze even door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.