Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Wat je zelf leuk vindt.
Zaag met een figuurzaag ofzo en daarna even de kantjes schuren en polijsten.
nou dan ga ik eens even bij de praxis langs dan
maar die pics, ja meot ik ff ergens een webcam/dg camera ronselen
als je geluk hebt dan heb je geen leeslampje meer nodigVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 19:04:
gheghe, je mot er wel dikke blauwe ledjes ofzo instoppen natuurlijk
alleen een iets, ik wil er ook best ledje ingooien ofzo, maar hoe ik dat allemaal moet aansluiten enzo, daar ben ik echt n00b in... kan iemand mij daar anders mee helpen? tnx, stevenp
/edit: bij dat lampje ZAT er ooit een kapje voor en zat ingebouwd aan de bovenkant maar dat heb ik er al afgesloopt en het is nog best wel een scherp lampje
[ Voor 33% gewijzigd door stevenP op 14-04-2004 21:19 ]
Over het aansluiten, je hebt vast wel een multimeter en anders vraag je ff de buurman ofzo, dan houd je die op wat plekjes en kijk je wat het voltage is, of als mogelijk is het lampje lossolderen, paar draadjes aansolderen en het lampje er weer op solderen, ook zo gedaan....stevenP schreef op 14 april 2004 @ 21:16:
mwa er zit al een lampje in![]()
alleen een iets, ik wil er ook best ledje ingooien ofzo, maar hoe ik dat allemaal moet aansluiten enzo, daar ben ik echt n00b in... kan iemand mij daar anders mee helpen? tnx, stevenp
/edit: bij dat lampje ZAT er ooit een kapje voor en zat ingebouwd aan de bovenkant maar dat heb ik er al afgesloopt en het is nog best wel een scherp lampje
hoe kan ik dat meten want er gaan ook een aantal draden vanaf?
gewoon op elk draad meten ofzo?
mwa, morgen meten, zaterdag praxis.... en dan daarna gaan bouwen!
ik ga btw wel even een dig camera van iemand lenen dan kan ik het modden een beetje volgen en pic's posten
nou ehh, wish me luck
kan niet veel misgaan lijkt me, of je moet echt een newb zijn op mod/elektronica-gebied.stevenP schreef op 15 april 2004 @ 14:58:
ok dan! bedank allemaal hier, ik ga in het weekend denk verder met modden...
mwa, morgen meten, zaterdag praxis.... en dan daarna gaan bouwen!![]()
ik ga btw wel even een dig camera van iemand lenen dan kan ik het modden een beetje volgen en pic's posten
nou ehh, wish me luck![]()
het wordt wel steeds moeilijker zeg, om origineel te zijn. waar gaat het heen...als we zelfs al wekkers gaan modden.
ben benieuwd naar de eerste broodrooster-mod
.HyperioN. schreef op 15 april 2004 @ 15:18:
[...]
kan niet veel misgaan lijkt me, of je moet echt een newb zijn op mod/elektronica-gebied.
het wordt wel steeds moeilijker zeg, om origineel te zijn. waar gaat het heen...als we zelfs al wekkers gaan modden.
ben benieuwd naar de eerste broodrooster-mod
AHH GAAF!!! een broodrooster modden! alleen geen plexieglas anders kan je maar 1 bammetje maken en dan kan je weer opnieuw beginnen met modden..
btw, ik heb *nog* geen eigen pc, ik mag die van de familie niet aanraken dus toen zocht ik een ander opject
ik bij mn moeder zeiken: *citaat* Steven: Mam, mag ik nou mn wekker modden?
Moeder: "Nou, als je m sloopt krijg je geen nieuwe!
dus toen ben ik daar aan begonnen...
BTW: ik BEN een n00b, kep nog nooit eerder gemod, wel gemoLd
[ Voor 7% gewijzigd door stevenP op 15-04-2004 15:30 ]
Alleen wordt dat een computer die mp3's speelt en als backup server dient
Dit topic is gesloten.
![]()