[XP] Sommige icoons niet meer zichtbaar na gebruik StyleXP*

Pagina: 1
Acties:

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-05 09:54
Ok het zit zo, na een instal van StyleXP en wat Theme's heb ik nu problemen met me oude icoontjes. Ik ben er inmiddels achter dat theme's nix voor mij zijn en ik het ook nooit meer zal installen :r

Het zit zo mijn IE icoon + outlook + txt files en nog een heleboel andere icoons worden allemaal weergegeven met het icoontje wat je krijgt als je bijvoorbeeld de .exe achter een bestands naam weghaalt... (dat is de beste manier om het uitteleggen denk ik)

Je weet wat je dan krijgt... maar nu wil ik mijn OUDE icoons terug dus de gewone e en outlook icoons.

Enig ID hoe ik dat het best kan fixen?? Iemands anders shell32.dll eroverheen plakken of is dat HEEEL STOM om te doen :) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

edit: Ik zelf denk dat een theme mijn shell32.dll heeft aangepast en nu of de oude icoons verwijderd of overschreven heeft. Na unstallen van Stylexp + theme's zie ik namelijk ook niet meer mijn oude icoons terug.... helaas. Windows XP opent overigens de bestanden wel gewoon.
Het is puur een Visueel probleem

[ Voor 19% gewijzigd door b3ta op 14-04-2004 18:35 ]

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-05 21:54
Met TweakUI de optie 'Repair icons' proberen? :)

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:54
Ik denk dat je dit kan oplossen door TweakUI te installeren. Daar zit een optie repair waar je je iconen kan fixen.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-05 09:54
Billie schreef op 14 april 2004 @ 18:36:
Met TweakUI de optie 'Repair icons' proberen? :)
Tnx 4 snelle reply maar hij geeft deze fout melding :
"the procedure entry point GetDllDirectoryW could not be located in the dynamic link library KERNEL32.dll "

[ Voor 22% gewijzigd door b3ta op 14-04-2004 19:08 ]

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:54
ik weet niet of je systeem herstel aan hebt staan, maar als dat zo is zou ik eve proberen de weiziging ongedaan maken.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.