Toon posts:

[win2k]windows crash na terugkeren uit games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb sinds kort dat windows hangt nadat ik vanuit een game terugkeer in windows. Me muis doet het dan nog wel (af en toe wel, af en toe niet) Dus lijkt meer of alles super traag gaat. Ook zie ik dan om de 10-20 seconde een soort van kleine flits door me windows heen, alsof hij um probeerd te refreshen.
Dan reset ik hem en heel soms zie ik in me boot venster wat extra aanhangsels aan letters, dus bugs in wat er op het scherm wordt geschreven.

Daardoor heb ik een vermoeden dat het iets met me videokaart is. windows werkt verder perfect. het opstarten en spelen van een game gaat ook goed. alleen als ik dus terug kom uit een game.

Ik heb alle soorten drivers geprobeerd, maar het heeft weinig effect.

Daarnaast heb ik ook een probleem gehad dat bij het afspelen van movies (divx/xvid vooral) ik een blue screen kreeg. Dit is heel af en toe, maar wel iets van de laatste tijd.

Is mijn videokaart aan het overlijden? de koeler draait nog perfect, en hij wordt niet te warm. Hij is niet overclocked.

Ik vraag me af of dit op te lossen is met windows te reinstallen.

Systeem:

P4 - 2.4ghz
Ti4200 agp 8x
epox mobo(versie weet ik niet uit me hoofd maar kan ik opzoeken indien nodig)
512 ddr 333

Verwijderd

Topicstarter
*Kick*

windows werkt goed, ik start een spel op. Spel draait perfect. Ik keer terug naar windows. En dan werkt windows super traag. Het lijkt of bij elke klik/optie windows 10 sec nodig heeft om te refreshen ofzo. Dus elke handeling heeft een dikke vertraging.

Dit heb ik niet als ik er een andere videokaart insteek.

Ook gaat me explorer.exe naar 100% als ik bv my computer open. (alleen even als ik um open daarna weer gewoon)