Toon posts:

Animated gifs worden geblokkeerd door ZoneAlarm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo , zit ff met een probleempje
de animaties en emoticons werken niet op Internet sites.
Heb iets gelezen over de firewall ZA pro dat standaard daar iets aangevinkt staat, die verbied om de animaties af te spelen.........................alleen
wie kan mij vertellen waar ik dit moet uitvinken!
Gaarne stap voor stap, want ik ben maar een beginner met de PC :'(

Voor de rest: mijn pc draait met XP pro , firewall ZA pro, Norton 2004 Anti Virus, processor is 1Gig en geheugen is 384Mb. en de tijdelijke internetfiles map wordt automatisch geleegd elke keer als ik Internet Explorer afsluit.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :+
Bij voorbaat dank
Arie

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Check dan eerst even de basis (als je een beginner bent :P)

In Internet Explorer: Extra | Internet Opties... | Tabblad Geavanceerd | Onderdeel Multimedia | Animaties afspelen

:)

edit:

Stukje uit de algemene FAQ:
[q]
• Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

[ Voor 44% gewijzigd door BtM909 op 14-04-2004 17:07 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

164_Shark, het feit dat je een beginner met de PC bent is geen excuus om zelf geen onderzoek te verrichtn voordat je hier een topic opent. Zo vindt ik heel wat resultaten als op ga [google=zonealarm animated gif]. Ook als ik op GoT ga [search=animated gif zone alarm] vindt ik meer dan voldoende topics.

Afbeeldingslocatie: http://www.lafn.org/webconnect/mentor/zoneAlarmPro4-0-123/28privacyMainAdblockCustom.gif

Probeer even om er met behulp van bovenstaande tips uit te komen. Mocht dat niet lukken; laat het dan even horen.

Animaties werken niet op sites > Animated gifs worden geblokkeerd door ZoneAlarm

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 je hebt helemaal gelijk!!!!!
dacht er ff niet ver genoeg over door :(

Maar met dit schemaatje ben ik reuze geholpen , de animaties werken weer!

grtz Arie

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

[b]BtM909 schreef op 14 april 2004 @ 17:06
Stukje uit de algemene FAQ:
• Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

[...]