Heb de search al gebruikt... het volgende -->
Ik heb een Javascript bovenaan mijn pagina staan die de breedte en hoogte van een aantal tables op de pagina bepaald. Het JS-je staat tussen de <HEAD> tags.
Opzich werkt dit allemaal prima, alleen vind ik het raar dat zodra je IE start en naar de pagina surft er een JS foutmelding word gegenereerd, klik je op Refresh, dan krijg je geen JS foutmelding meer. In beide gevallen werkt het script wel goed, dus ook bij het eerste keer laden van de pagina.
De foutmelding die ik krijg is:
document.getElementById(...) is null or not an object
Dit zou er dus op duiden dat de table nog niet gecreeerd is, gaat er dan iets te snel?? Bij een refesh gaat het wel goed...
Wat heeft prioriteit?
Is hiervoor een oplossing? Heb ook al geprobeerd het script helemaal onderaan de pagina, maar tevergeefs...
Ik heb een Javascript bovenaan mijn pagina staan die de breedte en hoogte van een aantal tables op de pagina bepaald. Het JS-je staat tussen de <HEAD> tags.
Opzich werkt dit allemaal prima, alleen vind ik het raar dat zodra je IE start en naar de pagina surft er een JS foutmelding word gegenereerd, klik je op Refresh, dan krijg je geen JS foutmelding meer. In beide gevallen werkt het script wel goed, dus ook bij het eerste keer laden van de pagina.
De foutmelding die ik krijg is:
document.getElementById(...) is null or not an object
Dit zou er dus op duiden dat de table nog niet gecreeerd is, gaat er dan iets te snel?? Bij een refesh gaat het wel goed...
Wat heeft prioriteit?
Is hiervoor een oplossing? Heb ook al geprobeerd het script helemaal onderaan de pagina, maar tevergeefs...
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <script type="text/javascript"> <!-- function reDesign() { if(document.body.clientWidth > 500 && document.body.clientHeight > 400) { tableheight = document.body.clientHeight-140; document.getElementById('top_secondcolumn').width=document.body.clientWidth-document.getElementById('top_firstcolumn').width-document.getElementById('top_thirdcolumn').width-document.getElementById('top_fourthcolumn').width; document.getElementById('bottom_firstcolumn').width=document.body.clientWidth-document.getElementById('bottom_secondcolumn').width-document.getElementById('bottom_thirdcolumn').width; document.getElementById('contenttable').height=tableheight; document.getElementById('contentcell').height=tableheight; } } window.onresize=reDesign window.onload=reDesign //--> </script> |
[ Voor 6% gewijzigd door Urk op 14-04-2004 16:45 ]