Toon posts:

[Tomcat] Cache probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Om de een of andere reden lukt het me niet de cache van tomcat te legen. Ik had een nieuwe versie van een website op de server geplaatst, maar de oude versie bleef zichtbaar. Vervolgens heb ik tomcat herstart en ook de server. Ik heb toen alle bestanden gewist en nieuwe geplaatst, maar niks verandert. Een enkele pagina is trouwens wel vernieuwd.)

Ik weet dat tomcat elders een cache heeft met gecompileerde pagina's. Die zou bij een herstart geleegd moeten worden, maar kan dat ook handmatig?

Verwijderd

Topicstarter
Systeem is trouwens Windows 2000 met Tomcat 4.1.24.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:27

UTM

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:23:
Systeem is trouwens Windows 2000 met Tomcat 4.1.24.
Daar is het edit knopje voor ;) Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif
Kan je alles wat je er later bijzet in de eerste post zetten

Verder, je kan mischien batterij eruit halen en er weer in doen. Dan zijn de meeste computers ook wel 'geflashed' (alle standaard informatie staat er dan weer op)

[ Voor 50% gewijzigd door UTM op 14-04-2004 16:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
De batterij eruit halen? :D Grapje zeker! Ik heb het al gevonden. Kwam een work-directory tegen met java-classes volgens de site structuur. Heb die hele folder gewist en de applicatie herstart. Nu doet ie weer wat ik wil! :)

Verwijderd

Dit is niet echt een PNS-topic IMO. Voortaan graag even in Software Algemeen posten.

Dit topic is gesloten.