[all-in-one]HP 2110 vs 2175 vs 2410

Pagina: 1
Acties:

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-05 14:04
Ik zit al een tijdje naar een all-in-one kleurenprinter te kijken maar ik twijfel op het moment nog tussen de volgende modellen:
HP 2110
HP 2175
HP 2410

Als iemand een goede reden heeft waarom ik een ander merk zou moeten kiezen hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Maar ik heb dus een vraag over de verschillen van die 3 modellen, klopt het dat een 2175 een 2110 is met een cardreader en een 2410 een 2175 met faxmogelijkheid (en dat gekke LCD schermpje), of zitten er nog meer verschillen in deze modellen (oa kwa technologie en natuurlijk kwaliteit van afdrukken en scans)?

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

ze gebruiken allemaal de zelfde partonen, maar de een heeft een betere optische resolutie voor zn scanner. Meer verschil is er niet echt geloof ik :?

eerst kijken dan zeiken

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 11:01

trixx

-CTU- SuiZide

http://h41100.www4.hp.com...oose/choose_allinone.html

Voor een productvergelijking. Kun je zelf zien wat het verschil is.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-05 14:04
trixx schreef op 14 april 2004 @ 16:40:
http://h41100.www4.hp.com...oose/choose_allinone.html

Voor een productvergelijking. Kun je zelf zien wat het verschil is.
Daar staan dus zowel de 2110 als de 2175 niet bij, niet erg nuttig voor mij dus.

Verwijderd

In het kort:

HP 2110 = printen, scannen en kopieeren
HP 2175 = zelfde met als extra cardreader
HP 2410 = fax extra
HP 2510 = wireless lan extra

Verder zat er geloof ik nog een verschil tussen de maximale scan resolutie.
Printen doen ze allemaal met Photoret 4.

HP website kun je alle gegevens zo vinden en vergelijken.

• trixx
  • Laatst online: 21-04 11:01

trixx

-CTU- SuiZide

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• 3dfx
  • Niet online
LordLynx schreef op 14 april 2004 @ 16:19:
Als iemand een goede reden heeft waarom ik een ander merk zou moeten kiezen hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Ik was pas bij iemand die zo'n 2410 had aangeschaft: persoon is redelijke n00b, windowsME was volledig in de prak gelopen na poging tot installatie van de printer (kreeg dos-venster bij opstarten met melding in de trent van "bezig met bijwerken configfiles, fout bij 1% 2% ").
Dus nadat ik Win er opnieuw had opgezet (PB system restore..brrr), zelf maar eens een poging gewaagd: bij de papieren documentatie zat al velletje papier dat de software op de bijgeleverde CDrom een fout bevatte, en dat je na installatie direct moest updaten om de cardreader functie te gebruiken (was zeker te duur om bijgewerkte cd mee te leveren...)
De fullversion van de (bijgewerkte) software was iets van 400+ MB, dus niet te doen met 56K modempje.
Verder werd op het beeld vermeld, dat de installatie tussen de 15 en 45 mins kon duren (en microsoft.net framework dat perse geinstalleerd moest worden :?)

Toch maar de bijgeleverde cd geprobeerd (cardreaderfunctie kwam later dan wel), en bij 29% (ong. 20 mins) liep 'ie vast...aanwijzingen gevolgd om mislukte install over te doen, en toen liep 'ie bij 18% vast.

En toen maar in de winkel de HP omgeruild voor een Epson all-in-one, en die was binnen 15 mins geinstalleerd, en gedeeld op het netwerk met 2 andere pc's :)
Moraal: HP staat voor Hoop Problemen (IMHO)

[ Voor 9% gewijzigd door 3dfx op 14-04-2004 17:08 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:16
Iva_Bigone schreef op 14 april 2004 @ 16:56:
[...]

Ik was pas bij iemand die zo'n 2410 had aangeschaft: persoon is redelijke n00b, windowsME was volledig in de prak gelopen na poging tot installatie van de printer (kreeg dos-venster bij opstarten met melding in de trent van "bezig met bijwerken configfiles, fout bij 1% 2% ").
Dus nadat ik Win er opnieuw had opgezet (PB system restore..brrr), zelf maar eens een poging gewaagd: bij de papieren documentatie zat al velletje papier dat de software op de bijgeleverde CDrom een fout bevatte, en dat je na installatie direct moest updaten om de cardreader functie te gebruiken (was zeker te duur om bijgewerkte cd mee te leveren...)
De fullversion van de (bijgewerkte) software was iets van 400+ MB, dus niet te doen met 56K modempje.
Verder werd op het beeld vermeld, dat de installatie tussen de 15 en 45 mins kon duren (en microsoft.net framework dat perse geinstalleerd moest worden :?)

Toch maar de bijgeleverde cd geprobeerd (cardreaderfunctie kwam later dan wel), en bij 29% (ong. 20 mins) liep 'ie vast...aanwijzingen gevolgd om mislukte install over te doen, en toen liep 'ie bij 18% vast.

En toen maar in de winkel de HP omgeruild voor een Epson all-in-one, en die was binnen 15 mins geinstalleerd, en gedeeld op het netwerk met 2 andere pc's :)
Moraal: HP staat voor Hoop Problemen (IMHO)
HP USB printers op Win9x is idd een ramp. Bij Win2k en XP heb ik overigens nog geen enkel probleem gehad.
Pagina: 1