Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:17

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Ik heb pas een Axim X3i gekocht zonder BT, maar met een devicemanager programma ( http://www.phm.lu/Products/PocketPC/DevMgmt/ ) lijkt het erop dat het BT device er gewoon inzit maar niet geactiveerd is nl, bij het kopje modems staat een bluetooth en een bluetooth device. Alleen als ik de eigenschappen van deze devices probeer op te vragen, kan die ze niet weergeven. Zou het zo kunnen zijn dat DELL gewoon een X3i bouwt met BT erin en de mensen die geen BT willen het gewoon uitschakelt ? En tweede meer belangrijkere vraag; als dat zo is dan moet het toch mogelijk zijn om het weer in te schakelen ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 15:49

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hier op mijn stage hebben veel managers ook een X3. Hier zit standaard geen bluetooth op. Sommige hebben wel een BT SD-card en daarmee kan je dus wel de BT-opties bekijken/aanpassen. Ik denk dus dat je gewoon voor een BT SD-card moet gaan.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb een X3 Performance, die heeft ook al WiFi software erop, het werkt alleen niet zonder die kaart.

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Enige geluk wat je kan hebben is dat je een niet BT versie hebt besteld maar wel een BT versie hebt gekregen. Er worden wel degelijk X3i gebouwd zonder BT functie. Je kan ze dus helaas niet "modden" naar een BT versie. Maar uhh, hoezo een versie zonder BT gekocht? Dat is al enkele maanden bijna standaard op een X3i. Als optie kunje het laten vervallen en verdien je 50 euro. Wil je het nu nog erbij dan kost je dat ruim 100 euro voor die sd kaart.

Als je het echt nodig hebt zou je bijna deze verkopen, ze doen 2e hands erg goed, en dan een nieuwe met BT kopen.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• STN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2024

STN

Is het niet een nieuwe actie van Dell om hm vanaf nu wel standaard met Bluetooth te leveren? Ik dacht zoiets te lezen op de Pocket Pc-club site. Ik heb dell ff een mail gestuurd. Het zou wel mooi zijn voor die prijs :D