Toon posts:

Outlook Mail automatisch naar Access database

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil de mailtje in outlook (postvak in) weer kunnen geven in mijn access database. zo kan ik per contactpersoon alle mailtjes weergeven. Daarna wil ik ze ook kunnen openen via access. hoe doe ik dit.

hoe krijg ik bijvoorbeeld gegevens van outlook naar access, niet eenmalig maar iedere keer als dat nodig is. Ik wil ze bijvoorbeeld sorteren op emailadres en dan koppelen aan een contactpersoon. Daarna wil ik ze kunnen openen.

Kortom hoe krijg ik gegevens van outlook naar access?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Met VBA en cdo of outlook objectmodel. Op microsoft.com vind je een enorme hoeveelheid voorbeeldcode hoe je access in combinatie met outlook kunt gebruiken. Niet echt iets wat je in een half uurtje met een paar wizards voor elkaar krijgt; niet overdreven moeilijk, in eerste instantie misschien wat lastig om het outlookobjectmodel goed te doorgronden.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Even een iets specifiekere titel :)
outlook to access > Outlook Mail automatisch naar Access database

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 14-04-2004 16:49 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Bekijk dit prgje eens. Ik moet zeggen dat ik het zelf niet heb geprobeerd. Maar suc6 ermee.

http://www.snapfiles.com/get/outlookconnect.html