Ik ben dus aan het zoeken geweest naar een ASP scriptje waarmee klanten dus via een beheer-site hun wachtwoord kunnen wijzigen van de huidige NT username.
Ik werk op dit moment op Windows server 2003 maar heb nog geen AD geinstalleerd, maar ben dit wel van plan. Op de site ben je verplicht je om dmv NT Authentication aan te melden en dus alleen mensen die een loginnaam hebben op de server én waarvan die login in een bepaalde groep zit, heeft rechten op de website en kan deze dus bezoeken.
Nu heb ik deze code in:
Nu krijg ik de hele tijd onderstaande foutmelding.
Ook heb ik geprobeerd om met Administrator in te loggen, ook dit helpt niet! Iemand een oplossing?
P.S. Het is wel de bedoeling dat je NIET onder administrator moet inloggen!
Ik werk op dit moment op Windows server 2003 maar heb nog geen AD geinstalleerd, maar ben dit wel van plan. Op de site ben je verplicht je om dmv NT Authentication aan te melden en dus alleen mensen die een loginnaam hebben op de server én waarvan die login in een bepaalde groep zit, heeft rechten op de website en kan deze dus bezoeken.
Nu heb ik deze code in:
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <% Dim User Dim UserName Dim UserDomain Dim UserComputer Dim Domain UserDomain = "workgroup" UserName = "maarten" Set User = GetObject("WinNT://" & UserDomain & "/" & UserName & ",user") Dim NewPassword Dim OldPassword OldPassword = "old" NewPassword = "new" Call User.ChangePassword(OldPassword, NewPassword) %> |
Nu krijg ik de hele tijd onderstaande foutmelding.
code:
1
2
| error '80070035' /ww/wijzig.asp, line 11 |
Ook heb ik geprobeerd om met Administrator in te loggen, ook dit helpt niet! Iemand een oplossing?
P.S. Het is wel de bedoeling dat je NIET onder administrator moet inloggen!
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!