Toon posts:

WLAN

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Volgens mij mag het niet op dit forum maar ik doe het toch ff omdat ik het echt wil weten.
Ik sta voor een keus of 2 wlan routers voor een goedkoop prijsje over te kunnen nemen het gaat om de Hawking HWR54G of de Linksys WRT54G.

Welke heeft een betere zender en is gewoon beter.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-05 11:38

UTM

Volgens mij mag het niet op dit forum maar ik doe het toch ff omdat ik het echt wil weten.
Doe het voortaan maar niet meer ;).
Over je vraag: Dit is toch makkelijk te zoeken of niet dan? Gebruik Google en/of de Search

Vergelijk eens wat zou ik zeggen

[ Voor 27% gewijzigd door UTM op 14-04-2004 15:31 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:46

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:27:
En je verwacht ook nog geholpen te worden?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
OP internet is er inderdaad wel iets te vinden alleen. maar 1 hit in het nederlands en die is van hawking zelf. Ik wil graag weten wie ervaring heeft met beide dingen. Linksys is van Cisco dusss Goed en die Hawking is als beste getest in de pcm.

Vraag: Waar kan ik deze stellingen wel voorleggen?

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-05 11:38

UTM

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:31:
OP internet is er inderdaad wel iets te vinden alleen. maar 1 hit in het nederlands en die is van hawking zelf. Ik wil graag weten wie ervaring heeft met beide dingen. Linksys is van Cisco dusss Goed en die Hawking is als beste getest in de pcm.

Vraag: Waar kan ik deze stellingen wel voorleggen?
In het grote wireless topic mischien? -=: Het grote Wireless Topic (Deel II) :=-
Linksys is van Cisco dusss Goed en die Hawking is als beste getest in de pcm.
Hak dan zelf de knoop door :X Ik bedoel: Je moeder heeft 2 lekkere snoepjes. Allebei zijn ze lekker. Maar je zult toch voor 1 moeten kiezen, vergelijk alles met elkaar, en kies. Net als met de WLAN optie

[ Voor 30% gewijzigd door UTM op 14-04-2004 15:34 ]

Verwijderd

Linksys kopen..
Dat werkt tenminste! _/-\o_

Verwijderd

Wat een bullshit weer hier :z

Check je mail zometeen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.