[CSS]margin klopt niet in IE

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:31
Ik heb een probleem met een contactformulier wat ik heb gemaakt. Het probleem zit hem hier ergens:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
        <fieldset>
            <legend>Contactform</legend>
            <dl>
                <dt>Branch:</dt>
                <dd>
                    <p><input type="checkbox" name="branch[]" value="Waste water" class="noborder" />Waste Water</p>
                    <p><input type="checkbox" name="branch[]" value="Pools and spas" class="noborder" />Pools and spas</p>
                    <p><input type="checkbox" name="branch[]" value="Industrial water" class="noborder" />Industrial water</p>
                    <p><input type="checkbox" name="branch[]" value="Drinking water" class="noborder" />Drinking Water</p>
                    <p><input type="checkbox" name="branch[]" value="Aqua culture" class="noborder" />Aqua culture</p>
                    <p>Other: <input maxlength="60" size="30" type="text" name="branch[]" /></p>
                </dd>
            </dl>
        </fieldset>

Dit is de bijbehorende CSS-code:
code:
1
2
3
4
5
6
#contact dl { width: 100%; }
#contact dt { clear: both; float: left; padding: 2px 0 0 0; }
#contact dd { padding: 2px 0 0 100px; }
#contact dl dd p { padding: 0; margin: 0; font: 10px/10px verdana; }
#contact fieldset { border-style: none; margin: 0; padding: 0; }
#contact legend {display: none; }

Het resultaat is als volgt (heb ff achtergronden toegevoegd voor de duidelijkeheid:
http://131.155.241.103/bersonnew/index.php?section=contact
In Firefox ziet het er prima uit, in IE zit het probleem bij de 1e checkbox, deze heeft namelijk een padding tot zijn parent element p, en waar die vandaan komt, ik heb echt geen idee. Heeft iemand een idee hoe ik die weg ga krijgen?

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01-2025

6K

is ook zo...

nevermind :(

hier stond crap

[ Voor 77% gewijzigd door 6K op 14-04-2004 14:54 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan je die pagina ff los online zetten.. Dit zoekt iets lastiger... Maarre het is niet een probleem van die eerste enter (na <dd>)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:45

crisp

Devver

Pixelated

weer de 3pixel bug door de float van de dt; in dit geval lijkt een margin-right: -3px helaas niet te helpen, een alternatief zou kunnen zijn de dt absoluut te positioneren.

Intentionally left blank

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:31
Oke, absoluut positioneren deed het hem. Thx.
Btw, weet iemand een site te geven waar dit soort bugs opstaan?