Toon posts:

AMD3000+ of 2500+ goede overclock

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allen,

Kwa overclocking is hier ontzettend veel te vinden, soms net iets TE veel 8)7 weet er geen kop nog staart aan te krijgen.

Heb nu een AMD2200+ maar is ni vet veel harder te krijgen.

Wil overstappen naar een hoger cpu maar wat doe ik nu het best.
Heb gezien dat sommige 2500+ heel ver te krijgen zjin. Hoe zit de overclocking voor een AMD 3000+? (dacht veel minder, maar kan het zijn dat er binnekort hier verandering in komt).
Zou rond de 3500+ willen uitkomen, is dit haalbaar?
Als koeler heb ik een zalman cnps7000a-cu dus dat zit goed.

Alvast bedankt

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De normale AMD bartons zijn weer gelocked en dus alleen op FSB te ocen.
Wat je wel kan doen is de AMD mobile 2500+ nemen, die schijnen erg hard te kunnen.

Verwijderd

ik heb vandeweek net een Abit NF7-s +een 2500+ gehaald deze kon 2490mhz aan. op 1,925V dus er is nog genoeg over om te oc-en echter moet ik wel nu een nieuwe cooler halen.

de mobile versie gaat ECHT hard! echter zijn deze nog lastig te krijgen in NL

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 14:21 ]

Verwijderd

geforce5_guy schreef op 14 april 2004 @ 14:19:
De normale AMD bartons zijn weer gelocked en dus alleen op FSB te ocen.
Wat je wel kan doen is de AMD mobile 2500+ nemen, die schijnen erg hard te kunnen.
Klopt die kunnen erg hard, omdat ze al met een beperkt wattage al @stock speed kunnen lopen. ;) www.inkoopacties.net loopt er een IA ik zou zo zeggen als je iets nieuws wilt neem die dan :*) .
En als je veel geld over hebt een 64 bitter? :9

Mobiles: zijn resultaten bekend van over de 3000mhz :*) (wel met extreme cooling!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 14:22 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

- Welke camera?
- Welke hi-fi set?
- Welke videokaart?
- Welke processor om te overclocken?

Bingo. Goedrobke, dit forum heet niet voor niets Die-Hard Overclocking en Cooling. Als je niet weet wat je moet kiezen, moet je je eerst in de materie gaan verdiepen, oftewel, lees de Barton (Mobile) oc-topics erop na. Dan kom je er vanzelf achter of een 3000+ of een 2500+ z'n geld waard is. Verder kan je altijd pech hebben dat je proc voor geen meter overclockt: da's het risico van het vak.

Vandaar dat je echt zelf zal moeten kiezen, en dat een topic als deze niet gaat werken. Deze gaat daarom dan ook dicht :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.