Toon posts:

[OE6] .dbx bestanden niet meer te zien in OE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Eergisteren mijn computer aardig om zeep geholpen en heb winXP opnieuw moeten installeren. Hierbij was ik ook al mijn mail kwijt. Met een recover programma heb ik mijn .dbx bestanden terug kunnen halen.
Echter kan ik deze met geen mogelijkheid meer te zien krijgen in OE6.

*Ik heb ze teruggezet in de oorspronkelijke map
*Ik heb ze in een archiefmap gezet en in OE6 aangepast dat daar mijn mail staat
*Importeren lukt ook niet, ik krijg alleen steeds de standaardmappen zoals die na installatie aanwezig zijn.
*Mappen aanmaken vernoemen naar de oude mappen werkt ook niet. (Er wordt dan een bestand 'naam (1).dbx' gemaakt, renamen werkt ook niet
*Importeren met Outlook doet het ook niet.

Bij opstarten van OE6 wordt er in de email map o.a een bestand folders.dbx en een .txt bestand gemaakt. In dat .txt bestand staan alle mappen (in mijn geval dus steeds de standaardmappen).
Het verwijderen van deze mappen heeft ook geen zin, ze worden telkens opnieuw gemaakt.

Ik weet het echt niet meer, ik ben in de search een hoop vergelijkbare problemen tegen gekomen alleen werken de aangedragen oplossingen niet bij mij.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? :)

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 15:03
Eerst OE6 configureren en een keer opstarten. Afsluiten en dan de files die OE6 heeft aangemaakt overschrijven. Werkte bij mij de laatste keer prima.

Verwijderd

Topicstarter
hhmm...niks.. :S

waar ik mijn .dbx bestanden ook neerzet of hoe ik ook probeer ze te importeren ik krijg nul komma niks.
Zijn die bestanden soms vergrendeld en kunnen ze alleen geopend worden door dezelfde gebruiker (dus EXACT dezelfde instellingen) of zo ?
Wat cleanup.txt doet is me ook niet helemaal duidelijk, het lijkt wel een logboek dat bijhoudt welke mappen er zijn, maar zoals ik al zei krijg ik alleen maar de standaard mappen. Als ik er een ander (ouder en uitgebreider cleanup.txt) overheen zet krijg ik ook niks.

mmm...valt me net in, misschien dat gebruikersnummer (?) {43i534759837498976034987} ook ff veranderen dan naar de nieuwe gebruiker. (of zeg ik nu hele domme dingen? :P )

Dalijk maar proberen, ik heb het nu ff gehad. :X :X

alle ideeen en tips zijn welkom. :)