Life is simple, make choices, don't look back...
De Nederbelg !
Life is simple, make choices, don't look back...
Verwijderd
Dat was toch niet zo goed ervoor, omdat er één of andere stof bij zat, die niet zo gezond is voor je core ?
Ik zou iig gewoon (pure) alcohol gebruiken, geeft hetzelfde effect
beetje offtopic, met een pentium 4 zit je niet direct op de core.. met amd daar en tegen wel...Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 13:46:
[...]
Dat was toch niet zo goed ervoor, omdat er één of andere stof bij zat, die niet zo gezond is voor je core ?
Ik zou iig gewoon (pure) alcohol gebruiken, geeft hetzelfde effect
De Nederbelg !
Verwijderd
Oh, damn, ik heb eroverheen gekeken, ik dacht dat het om een AMD core ging (ja, mijn werk is ook zo boeiendjellabie schreef op 14 april 2004 @ 13:47:
[...]
beetje offtopic, met een pentium 4 zit je niet direct op de core.. met amd daar en tegen wel...
My bad
lol zelfde fout als hierboven, tis een p4 ipv amd, shame on me
[ Voor 25% gewijzigd door BoyGenius op 14-04-2004 13:50 ]
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
Verwijderd
te laat
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 13:52 ]
Verwijderd
Ehhh, het is niet zo wijs je cooler met een schroevendraaier te lijf te gaan. Als dit zacht koper is kunnen er behoorlijke krassen ontstaant en zal de warmte overdracht een stuk minder zijn. Als je krasjes hebt gemaakt zou ik ze weghalen met heel fijn schuurpapier bijv. korrel 4000 of meer.Little Bear schreef op 14 april 2004 @ 13:42:
op de cooler gaat dit makkelijk met een schroevendraaier
Verwijderd
met terpentine krijg je na een beetje boenen alles wel weg hoor. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik de koelpasta er niet af kreeg.TheBorg schreef op 14 april 2004 @ 13:54:
[...]
Ehhh, het is niet zo wijs je cooler met een schroevendraaier te lijf te gaan. Als dit zacht koper is kunnen er behoorlijke krassen ontstaant en zal de warmte overdracht een stuk minder zijn. Als je krasjes hebt gemaakt zou ik ze weghalen met heel fijn schuurpapier bijv. korrel 4000 of meer.
Anders kan je ook altijd je koelblok even in de vriezer leggen, dan valt het er ook zo vanaf.
Verwijderd
laat dat geen was achter? vaak bevatten huis tuin en keuken middelen ook glans/was toevoegingen + een lekker geurtjeVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 14:01:
Ik heb op een paar P1's Ajax allesreiniger gebruikt, koelprut komt er zo afzetten.
Dit topic is gesloten.
![]()