Windows Update een beetje brak vandaag?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Kipcorn
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-01 12:29
Hallow

Ligt het nou aan mij of doet Windows Update nogal vaagjes vandaag?
Heb het al op drie verschillende systemen geprobeerd; WinXP Pro Corp Engels en 2x WinXP Pro Corp NL.

WU is ontzettend traag, en als ie dan klaar is met zoeken naar updates zegt ie dat er geen updates zjin. Op drie systemen inclusief een vers geinstalleerde, lijkt me dat stug.
Zo af en toe komt ie na een half uur ploeteren eindelijk met wat updates aanzetten, maar er wordt niet veel geinstalleerd. Na een tijdje blijft ie gewoon steken. (hij hangt niet, maar gaat gewoon niet verder met downloaden/installeren)

Ik maak overigens geen gebruik van het beruchte FCKGW serienummer.
SP1a kon ik trouwens zonder problemen installeren, maar die had ik ook nog liggen.

Anyway, zijn er meer mensen die hier last van hebben?

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Microsoft bracht vandaag nieuwe patches uit. De halve wereld is z'n auto-updates aan het ophalen, dus daarom zal 't wel traagjes gaan.. :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door Varienaja op 14-04-2004 13:51 ]

Siditamentis astuentis pactum.

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

bij mij deed ie het gewoon goed hoor, net de auto-updates binnen gehaald met maximum snelheid.

Verwijderd

ja er zijn vandaag een aantal updates uitgebracht dus kan best wat trager zijn al had ik er vanochtend geen last van.

overgens maakt je key niks uit bij het downloaden van de updates, alleen bij installeren kan het problemen geven (naar mijn weten alleen bij sp1)

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Varienaja schreef op 14 april 2004 @ 13:51:
Microsoft bracht vandaag nieuwe patches uit. De halve wereld is z'n auto-updates aan het ophalen, dus daarom zal 't wel traagjes gaan.. :Y)
[mierenneukmodus]
Gisteravond al. Lang leve Vulnwatch! :9
[/mierenneukmodus]

• Kzoutnieweten
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:49
pfff nou hier ist ook niet vooruit te branden... net meer dan een uur bezig geweest om 15 mb binnen te halen aan updates

Verwijderd

Kzoutnieweten schreef op 14 april 2004 @ 13:53:
pfff nou hier ist ook niet vooruit te branden... net meer dan een uur bezig geweest om 15 mb binnen te halen aan updates
denk dat het dan gewoon aan jouw lijntje ligt.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Hier was het vanmorgen ook erg traag (XS4ALL) terwijl andere sites nergens last van hadden.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20

CXNeXo

This behavior is by design.

Hier @work had ik er vanmorgen ook al last van.
Net nog even gekeken, maar is idd nog steeds brak.

Even geduld hebben zou ik zeggen :+

----edit----
Hier ook XS4ALL
----edit----

[ Voor 15% gewijzigd door CXNeXo op 14-04-2004 13:58 . Reden: Provider toegevoegd ]

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 13:55:
[...]

denk dat het dan gewoon aan jouw lijntje ligt.
Hehe kansloos antwoord |:(

Maarjah het ligt idd deels aan de updates die gister uit zijn gekomen ;) En er waren nog wel wat meer problemen klik hier

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

Dat denk ik ook ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Laat ik even quoten van uit de FAQ van IT; waar een interessant stuk in staat:
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Deze richtlijn wil ik ook graag op dit topic van toepassing laten zijn :) Aangezien hier voor de rest ook niets nuttigs uit zal komen sluit ik dit topic.

Mocht je over een week ofzo nogsteeds deze problemen hebben is het wellicht interessant om te horen of meer mensen dit hebben, en of het probleem wellicht bij jou ligt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:05

momania

iPhone 30! Bam!

Mja, kan gebeuren. Gewoon geduld hebben, wordt vanzelf wel weer beter.

(btw vind ik ook niet echt dat je recht van klagen hebt als je een illegale versie gebruikt, maar goed)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.