Toon posts:

Soms lege email met alleen attachment

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier een exchange (sbs) server. Outlook (xp) gebruiken we om de mail te versturen. Nou doet het volgende probleem zich voor: Soms sturen we email die geen tekst bevat. Het gebeurd eigenlijk alleen wanneer een email wordt gestuurd met een attachment. Op het moment van sturen is er nog tekst. Alleen als je kijkt bij sent items is deze leeg. De ontvanger heeft ook een lege mail.

Ik heb de laatste office service packs geinstalleerd maar helaas het probleem is er nog steeds. Ik heb tevens gekeken op de msdn van microsoft maar ik kan niks vinden over dat probleem. Heeft iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan niemand die mij kan helpen?

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:51
Ik heb dit enkel en alleen nog maar gezien met Digitale Ondertekende e-mail berichten in samenwerking met Exchange.

Zijn het ondertekende berichten?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen heeft hier zijn eigen signature (handtekening). En inderdaad Exchange. Ik neem aan dat je dat bedoelt? Heb je een oplossing hiervoor?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 14:53 ]

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:51
Het gaat niet om handtekeningen, maar om een digitaal certificaat.

Handtekeningen zijn niet belangerijk

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

In welk formaat word de email verzonden? Plain tekst, RTF of HTML? Kijk eens wat er gebeurt als je wisselt tussen deze indelingen,?

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Topicstarter
De mailtjes zijn in HTML formaat. Zonder digitale certificaat. Ik kan het wel eens proberen in rtf formaat. Het is alleen lastig testen. Soms gebeurd het achter elkaar. Maar meestal is het eens in de 2 weken minimaal dat er een lege mail wordt verstuurd.

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook, kan met de search geen antwoord vinden.

Het gebeurd hier alleen niet als er een attachment mee gestuurd wordt alleen. Zodra er een handtekening onder het mailtje gebruikt wordt (met een jpg logo), wordt alleen dit jpg logo als attachment mee gestuurd, verder is het gehele mailtje leeg.
Pagina: 1