cd/dvd-brander simulatieprogramma..? bestaat dat?

Pagina: 1
Acties:

• StalieN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09-2024
Hej allemaal...

Mijn brander is een tijdje terug overleden en ik heb nog niet meteen geld om een nieuwe te kopen. Nu heb ik Adobe Encore DVD trial gedownload en zit daar een beetje lekker mee te klooien. Aangezien ik dus geen (dvd)brander heb kan ik niks op dvd zetten. Er zit ook een optie bij om de zaak in een image te zetten. Lijkt me cool, kan ik alles al testen en de image op een aparte harde schijf zetten om die dan vervolgens bij een vriend van me te branden. Alleen krijg ik een error van Encore DVD bij het maken van de image.
Nu vroeg ik me af (sowieso, ook voor meer programma's) of er geen simulator programma bestaat voor het branden van cd's/dvd's..? Dus DaemonTools, maar dan in omgekeerde richting; een programma die simuleert dat hij een brander is en zodra je met een programma gaat branden, schrijft die simulator gewoon weg naar een .img of .nrg ofzo... bestaat zoiets? en weet iemand waar?

alvast bedankt...

[ja ik heb de search gebruikt]

www.stevelock.nl

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

de image recorder van nero, is dat geen oplossing?

• StalieN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09-2024
heel maf... ik wilde het testen... dus ik installeer nero... en toen bedacht ik dattie nu misschien wel images kan schrijven dus ik testen en nu kan Encore DVD opeens wel die dvd naar .img zetten :D
miste zeker een .dll-tje ofzo...
slotje }:O

www.stevelock.nl