[digicam] vakantie & klein..

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
hoi mensen

ik zoek een cameraatje die ik makkelijk in men broekzak kan doen en niet al te duur is.

ik denk dat max 3 megapixxel wel genoeg voor mij is..

nu had ik er eentje gezien bij bart smit 8)7

dat was er eentje van trust.. maar is dit merk nou echt goed met digicams?
O-)

prijs: het liefst het goedkoopst mogelijk maar max denk ik zo rond de €150 euro

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

If you pay peanuts, you get monkeys.

Voor 150 euro heb je niet snel iets wat 'goed' genoemd kan worden. Trust is IMHO ook een merk dat niet 'goed' is oid, maar gezien je budget is trust je enige serieuze overweging.

Een kleine klikklakcamera vind je bv snel bij Dixons voor een schappelijke prijs.
* Delerium denkt dan meer aan HP of Kodakbakken.

Voor ongeveer 250 beginnen de betere modellen op te duiken.

[Hint] Tweede-hands markt zal vol zitten met 3 Mp dingetjes.

Verwijderd

Als het voor je vakantiekiekjes is, waarom koop je dan niet gewoon een camera met filmrolletjes? Voor 150 euro kan je een redelijke cam uitzoeken en een stapel fotorolletjes erbij...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

andreict, als je even de tijd had genomen om de Fotografie Policy bovenaan dit subforum door te nemen, had je dit gelezen:
De veelvoorkomende vraag "Hoi ik heb xxx euro, welke camera moet ik kopen/zoek maar wat voor me uit?" is nog steeds niet toegestaan, aangezien GoT en daarmee het Fotografie forum geen plek voor verkopers op locatie is. Gebruik bekende sites zoals DCResource en DPReview om een idee te krijgen over de kwaliteit van camera's in een bepaalde prijsklasse. Uiteindelijk moet je dus zelf een keus maken.
Aangezien je in je topicstart erg weinig inzet toont om erachter te komen, wat er allemaal te koop is, gaat deze dus dicht. Verdiep je eerst eens in de digicamwereld, topics in deze vorm zijn niet de bedoeling :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.